آتش گرفتن ایزوگام، علت آتش سوزی سقف آپارتمان دو طبقه در رشت/آتش نشانی رشت

آتش گرفتن ایزوگام، علت آتش سوزی سقف آپارتمان دو طبقه در رشت/آتش نشانی رشت

۱۲۵ رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، آتش سوزی در سقف خانه دو طبقه در ساعت ۱۲:۱۴ امروز ۲۵ خرداد ۹۸ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۴۱ آتش نشان بهمراه ۹ دستگاه خودروی  اطفایی و آبرسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید کوچکی اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه شعله های سرکش آتش از پشت بام آپارتمان مشاهده می شد که به سرعت در حال پیشروی و گسترش بوده افزود: سه تیم اطفایی سریعا نسبت به مهار آتش اقدام کردند که با توجه به پیوسته بودن پشت بام ها از دو طرف، سریعا از پیشروی آتش جلوگیری شد.

وی در ادامه علت حادثه را بی احتیاطی کارگران در حین کار در مجاورت دیوار ایزوگام شده ساختمان دو طبقه عنوان داشت، گفت: شهروندان دقت داشته باشند، دیوارعایق شده (ایزوگام) که از تشکیل شده از مشتغات نفتی است با کوچکترین آتشی، شعله ور خواهد شد و حتی شعله های آتش را به پشت بام منازل مسکونی نیز هدایت خواهد کرد.

مومنی با اشاره به اینکه در گذشته نیز شاهد چنین آتش سوزی هایی بوده ایم، ادامه داد: بی احتیاطی درکار و یا روشن کردن آتش در مجاورت دیوارهای ایزوگام؛ برای مصارفی همچون تعمیرات و یا هرس کردن علفزارها، بارها به این مرکز گزارش شده که در نهایت موجبات آسیب رساندن به سقف آپارتمان ها حتی تا طبقات پنجم را نیز فراهم نموده است.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات