با دستور شهردار اراک، بهسازی و زیباسازی پیاده رو میدان ولیعصر (عج) انج...

با دستور شهردار اراک، بهسازی و زیباسازی پیاده رو میدان ولیعصر (عج) انج...

با دستور شهردار کلانشهر اراک، عملیات بهسازی و آسفالت پیاده رو میدان ولیعصر(عج) ابتدای خیابان شهید شیرودی و همچنین لایروبی و نظافت کانال عرضی این میدان، توسط نیروهای اجرایی شهرداری منطقه دو صورت پذیرفت.
از آنجا که مهندس شفیعی شهردار اراک بر ضرورت بازسازی و زیباسازی پیاده روهای سطح شهر تاکید دارند،طی دستوری ضرب الاجلی به شهردار منطقه دو ایشان را موظف نمودند که طرح احیا و پاکسازی پیاده رو میدان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان شهید شیرودی را در دستور کار قرار دهد.
بر همین اساس ، زندیه وکیلی شهردار منطقه دو اراک جلسه ای با نیروهای اجرایی منطقه دو طبق دستور ابلاغ شده از سوی شهردار کلانشهر اراک تشکیل داد و گفت: بازسازی و زیباسازی پیاده رو میدان ولیعصر(عج)، لایروبی و نظافت کانال عرضی در این منطقه به عنوان یک ضرورت و مطالبه عمومی باید هر چه زودتر انجام گیرد و این پاکسازی و زییاسازی باید به بهترین شکل انجام گیرد.
زندیه وکیلی تاکید نمود: به دلیل اهمیت موضوع مذکور، عنوان جهادی برای اجرای این طرح در نظرگرفته شد و در این راستا نیروهای اجرایی شهرداری منطقه دو به صورت جهادی پای کار بوده و این طرح را کمتر از یک روز و تا پایان وقت اداری اجرایی نمودند.
زندیه وکیلی شهردار منطقه دو اراک در پایان افزود: این طرح جهادی حسب دستور شهردار کلانشهر اراک طی یک روز و با تلاش بی وقفه نیروهای اجرایی شهرداری منطقه دو در میدان ولیعصر(عج) اجرا شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات