"شهروندسپاری" تا اواخر سال جاری اجرایی خواهد شد

"شهروندسپاری" تا اواخر سال جاری اجرایی خواهد شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در مرحله دوم، سیستم مکانیزه شهرسازی و درآمد تحت عنوان "شهروندسپاری" مطرح است، گفت: تا اواخر سال جاری شهروندسپاری را در شهرداری اصفهان محقق خواهیم کرد.

علیرضا صادقیان اظهار کرد: تمام افرادی که در شهر زندگی می کنند از زمان تولد تا پایان زندگی با مدیریت شهری ارتباط دارند حتی پس از آن امورات آن‌ها به نحوی با مدیریت شهری ارتباط دارد از این رو انتظاراتی از شهرداری وجود دارد مبنی بر اینکه این نهاد فضایی در شهر ایجاد کند تا مردم از زندگی خود لذت ببرند.

وی تاکید کرد: بی‌شک باید برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی مدیران شهری انجام شود تا شهروندان بتوانند زندگی خوبی را در شهر تجربه کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تاکید بر هدف افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مردم هنگام مراجعه آنها به مدیریت شهری، مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های شهرداری، گفت: نمونه بارز این اقدام کاهش فرایند صدور پروانه ساختمانی با راه‌اندازی نرم‌افزار "سرای ۸" در شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم، سیستم مکانیزه شهرسازی و درآمد تحت عنوان "شهروندسپاری" مطرح است، تاکید کرد: با اجرای این مرحله مالکان می‌توانند درخواست‌های پروانه، پایان‌کار و استعلامات را بدون مراجعه به شهرداری ثبت کنند و با انجام پرداخت‌های مالی، مجوز مربوطه را به صورت الکترونیکی در منزل دریافت کنند و کارگزار پروژه خود باشند .

صادقیان خاطرنشان کرد: تا اواخر سال جاری "شهروندسپاری" را در شهرداری اصفهان محقق خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات