تا جاری شدن دائمی زاینده رود دست از مطالبه‌گری برنمی‌داریم

تا جاری شدن دائمی زاینده رود دست از مطالبه‌گری برنمی‌داریم

شهردار اصفهان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز شهرداری اصفهان مطالبه گر صف اولی زاینده رود دائمی است.

در پی انتشار خبر بسته شدن تدریجی آب بر رودخانه زاینده رود و ابراز ناراحتی مردم اصفهان،  قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان نیز صبح امروز در واکنش به این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همه ما اصفهانی ها بارها تکرار کردیم که زاینده رود، رودخانه فصلی نیست پس حیات آن باید به عنوان یک حق اساسی، جاری و دائمی باشد.

زاینده رود حق دائمی جهانشهر اصفهان است، سال هاست که زنده رود جاری در صدر مطالبات اصفهانی ها قرار داشته و همواره در گفت و گوهای مختلف قول هایی در همین رابطه به شهروندان داده شده است.

ما در موضوع زاینده رود مطالبه گریم، مجموعه مدیریت شهری اصفهان مطالبه گر محیط زیست و حافظ بناهای تاریخی شهر اصفهان است؛ همواره در فضاهای مختلف سعی ما بر ایجاد بسترهای هم افزایی میان نهادهای مختلف بوده تا از این طریق حافظ تاریخ اصفهان و مطالبه گر زنده رود به عنوان یک حق دائمی برای نصف جهان باشیم.

از روزهای نخست فعالیت مجموعه مدیریت شهری تلاش کردیم در هر فضایی که می شد صدای مطالبات شهروندان پیرامون زاینده رود را به گوش مسئولان برسانیم به گونه ای که امروز باید گفت شهرداری اصفهان مطالبه گر صف اولی زاینده رود دائمی است.

برای تحقق برنامه های مدیریت شهری در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و محیط زیست زاینده رود یک لازمه اساسی است.
پس به قاطعیت می گوییم مسیر مطالبه گری مجموعه مدیریت شهری تا جاری شدن دائمی زاینده رود در اصفهان ادامه دارد. "

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات