مشهد تنها دارنده ۵ توقفگاه ناوگان باری درون شهری در کشور

مشهد تنها دارنده ۵ توقفگاه ناوگان باری درون شهری در کشور

مشهد تنها دارنده ۵ توقفگاه ناوگان باری درون شهری در کشور

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: مشهد تنها شهر ایران است که ۵ توقفگاه ناوگان باری درون شهری با ظرفیت یک هزار و ۲۵۰ خودرو دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری با بیان اینکه شهرداری مشهد در حوزه حمل و نقل بار درون شهری در کشور پیشتاز است، گفت: برای جلوگیری از پارک حاشیه‌ای وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری مشهد به ویژه در ساعات پایانی شب، نیاز به توقفگاه‌های ناوگان باری در تمامی معابر بارخیز شهر داریم.
وی با اشاره به اینکه رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین بایستی پس از اتمام کار روزانه در محل توقفگاه‌های ناوگان باری پارک کنند، گفت: برخی از رانندگان پس از اتمام کار، ناوگان را در مناطق مسکونی خود پارک می‌کنند که این امر مخاطرات زیادی را برای شهروندان در پی دارد.
مختاری تسهیل در دسترسی به توقفگاه‌ها در همه نقاط شهر و فرهنگ‌سازی عدم پارک وسایل نقلیه باری در معابر شهری را از دغدغه‌های مهم این سازمان برشمرد و افزود: افزایش توقفگاه‌ها نیاز به حمایت و توجه مدیران شهری به حوزه حمل و نقل بار درون شهری را دارد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر ۵ توقفگاه میثاق، نمایشگاه یک و دو، معراج و میامی با ظرفیت یک هزار و ۵۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین و ۲۰۰ خودروی سبک در اختیار رانندگان ناوگان بار درون شهری شهر مشهد قرار دارد.
مختاری در پایان میزان پذیرش ناوگان در توقفگاه های ناوگان باری طی سال گذشته را ۱۳۱هزار و ۴۲۰ مورد اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات