اولین هم‌اندیشی دفتر تسهیلگری ساماندهی و احیای خیابان امام خمینی(ره) برگزار شد

اولین هم‌اندیشی دفتر تسهیلگری ساماندهی و احیای خیابان امام خمینی(ره) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ آرش رشوند آوه، مدیرعامل این سازمان ضمن اعلام این خبر گفت: در ابتدای این نشست که به پیشنهاد و مشارکت دفتر تسهیلگری و خدمات نوسازی محلات سبزه‌میدان و خیابان امام خمینی(ره) برگزار شد، محورها و الگوهای طرح‌ ‌پیشنهادی این خیابان مطرح شد.

وی افزود: این طرح بر اساس نیاز محور تاریخی امام خمینی(ره)  به احیاء و بهسازی محیطی منجر خواهد شد؛ بهبود تردد سواره و پیاده، ظرفیت‌سازی مضاعف برای جذب بیشتر گردشگران، افزایش بهره‌وری تجاری واحدهای صنفی بازار و خیابان امام و ساماندهی بدنه‌های اصلی خیابان از اهداف اصلی این طرح است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین بیان کرد: در ادامه این نشست، نمایندگان و پیشکسوتان واحدهای تجاری خیابان امام خمینی(ره) و بازار به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص وضعیت فعلی و طرح پیش رو پرداختند؛ تامین پارکینگ برای شهروندان و گردشگران، رسیدگی به فضای سبز پیرامون این محور و رفع سدمعبر، از مهم‌ترین مطالبات کسبه‌ این خیابان بود.

لازم به ذکر است این جلسه هم‌اندیشی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین، معاون حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری، مدیر منطقه‌ یک شهرداری، رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین و نماینده اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد تا مدیران پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی کسبه‌ خیابان امام خمینی(ره) باشند.

همچنین مقرر شد؛ تبادل دیدگاه‌ها میان کسبه و مجموعه مدیریت شهری تا پایان اجرای طرح ساماندهی و احیای خیابان امام خمینی(ره) در راستای بهسازی کالبدی و ترافیکی ادامه یابد.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات