جشنواره تابستان کرمان، فرصتی برای ارتقای گردشگری کرمان است

شهردار کرمان:

جشنواره تابستان کرمان، فرصتی برای ارتقای گردشگری کرمان است

شهردار کرمان گفت: جشنواره «تابستان کرمان» شهرداری در راستای مقصد سازی شهر کرمان برای گردشگران و ارتقای صنعت گردشگری است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های جشنواره تابستان کرمان با حضور شهرداران مناطق شهر و مدیران شهرداری کرمان برگزار شد؛ گفت: این جشنواره در راستای جشنواره نوبهار کرمان در پیش گرفته شده و برای عموم مردم شهر کرمان و گردشگران است .

وی با اشاره به این که رویدادهایی چون جشنواره ها در کشورهای دیگر در یک بازه زمانی مشخص برگزار می شوند، افزود: در تدارک دیدن برنامه های  این جشنواره باید فضای کشور و وضعیت گردشگری شهر کرمان را در نظر داشت و متناسب با آن، روند اجرایی برنامه ها را در پیش گرفت.

وی تصریح کرد: جشنواره تابستان کرمان با هدف توسعه گردشگری کلان شهر کرمان برگزار می شود و در آن اهدافی چون  ارتقا سطح نشاط اجتماعی و مشارکت عمومی نیز در نظر گرفته شده است.

وی از جمله مزیتهای برگزاری جشنواره تابستان کرمان را افزایش پویایی، تحرک و نشاط بیشتر بین مردم کرمان ذکر و خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره مورد رضایت مردم واقع شود.

در ادامه این جلسه جوشایی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان گزارشی از برنامه های در دست اقدام در این جشنواره ارایه کرد .

وی با اشاره به اقبال عمومی مردم از جشنواره نوبهار کرمان افزود: از جمله برنامه‌های این جشنواره رژه خودروهای کلاسیک کشور، لیزر شو و برگزاری کنسرت موسیقی و کنسرت های شبانه در فضای عمومی  است.

جوشایی تصریح کرد: این برنامه ها حرکت خوبی در راستای ایجاد فضای بانشاط در شهر کرمان هستند و جریان های فرهنگی دیگری را نیز به دنبال خواهند داشت.

وی در افزود: جشنواره تابستان کرمان برای همه اقشار جامعه است و مردم مناطق مختلف شهر کرمان می توانند از برنامه های آن بهره مند شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا برنامه ها در شان مردم و آبرومندانه برگزار شود.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات