آمادگی پایانه های مشهد برای خدمات رسانی به زائران و مسافران در  ...

آمادگی پایانه های مشهد برای خدمات رسانی به زائران و مسافران در ...

آمادگی پایانه های مشهد برای خدمات رسانی به زائران و مسافران در تابستان/ پیش بینی ورود روزانه حدود ۸۵ هزار مسافر از طریق پایانه ها در ایام تابستان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از آمادگی پایانه های مسافربری شهرداری مشهد برای خدمات رسانی به زائران و مسافران درفصل تابستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی در این خصوص گفت: با توجه به حجم بالای سفر از طریق اتوبوس های برون شهری سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از طریق ۳ پایانه امام رضا(ع)، راه ابریشم و معراج و چهار ایستگاه سوار حافظ، میثاق،کلات و آزادی و با استفاده از اتوبوس، مینی بوس و سواری اقدام به خدمات رسانی به زائران و مجاوران می کند.
وی افزود: یکی از ایام طولانی پیک مسافر در مشهد فصل تابستان است که به دلیل حضور گسترده زائران و مسافران سازمان پایانه ها شهرداری مشهد برنامه های ویژه ای را برای خدمات رسانی به آنها تدارک دیده است.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم امسال و در ایام تابستان شاهد جابجایی روزانه ۸۵ هزار مسافر و زائر و در مجموع در فصل تابستان بیش از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از طریق پایانه های مسافربری باشیم، اظهار کرد: جابجایی این تعداد مسافر از طریق پایانه ها نشاندهنده پتانسیل بالای پایانه های مسافربری شهر مشهد است که می توانیم از این طریق شهر مشهد را به زائران و مسافران معرفی کنیم.
شریعتی به اقدامات ویژه تابستان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اشاره و اضافه کرد: اولین اقدام تشکیل ستاد مناسبت ها در سازمان پایانه ها با استفاده از ۱۰۰ نیروی سازمانی و بیش از ۳۰۰ نفر نیروی پیمانکاری در حوزه های خدمات عمومی، نظافت، فضای سبز ، خدمات فنی تاسیساتی و امنیتی و انتظامی بود که هم اکنون در حال ارائه خدمت هستند.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده برگزاری جلسه آسیب شناسی در خصوص وضعیت امنیتی و انتظامی در پایانه ها برای بررسی مشکلاتی بود که سالهای قبل در این حوزه ها شاهد آن بوده ایم.
وی ادامه داد: در حوزه امنیتی و انتظامی با توجه به دستوری که از سوی معاون دادستان در خصوص برخورد با اتوبوس هایی که در خارج از پایانه های مسافربری اقدام به مسافرگیری می کنند، طرحی را از ماه گذشته آغاز کرده ایم که طی آن از توقف اتوبوس های برون شهری در محورهای پرترافیک از جمله میدان انقلاب و ایستگاه سوار حافظ با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی جلوگیری می شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات