اولین نشست کمیته حفاری فاضلاب شهری در محل دفتر شهردار زرند برگزار شد .

اولین نشست کمیته حفاری فاضلاب شهری در محل دفتر شهردار زرند برگزار شد .

اولین نشست کمیته حفاری فاضلاب شهری با حضور مهندس مهدلو شهردار،مهندس نورالدینی معاون فرماندار ،مهندس خسروی نماینده شرکت فولاد زرند ایرانیان و جمعی از مدیران ارشد شهرستان برگزار و در خصوص مسائل مختلف بحث و گفتگو شد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این نشست از اجرای این طرح با همکاری میدکو خبر داد و گفت:شهرداری زرند با مشکلات اجرای این پروژه آگاه است و می‌دانیم این پروژه مشکلاتی نیز خواهد داشت ولی همه کمک می‌کنیم تا با کم کردن و حل مشکلات پروژه به بهترین نحو عملیاتی شده و هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد .

منتخب شورای شهر زرندبا اعلام اینکه این طرح قرار بوده سه ساله به انجام برسد که متاسفانه یکسال آن گذشته است گفت:نظر شهرداری و شورای شهر زرند آن است که این پروژه با سرعت انجام شود و شهرداری از هر گونه همکاری در این خصوص دریغ نخواهد کرد .

مهندس محمد رضا مهدلو یکی از اهداف برگزاری این نشست با حضور مدیران ارشد دستگاههای اجرائی شهرستان را استفاده از نظرات و تجربیات همه دانست و گفت: برای اجرای سریع این پروژه باید موانع و مشکلات موجود در سر راه این طرح در کمترین زمان ممکن برداشته شود .

وی اجرای این پروژه را باعث منفعت شهرستان دانست و افزود: همه شهروندان باید در اجرای موفق پروژه فاضلاب شهری همراه و همیار مدیران و مسئولین شهرستان باشند .

مهندس خسروی نماینده شرکت میدکو نیز در این خصوص گفت: فاز اول اجرای این طرح در مناطق ۸،۹و۱۰(شهرکهای پشت ریل آهن) اجرائی خواهد شدو سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن این طرح به اجرا برسد .

مهندس خسروی از انتخاب پیمانکار قوی برای شهر زرند خبر داد و گفت: این پروژه باید ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری برسد و ما نیاز داریم ماهانه بین ۱۳تا ۱۴کیاومتر حفاری به انجام برسانیم .

وی در ادامه افزود:منفعت اجرای این طرح برای شهر و شهروندان زرندی می باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم این طرح را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانیم .

شایان ذکر است در ادامه این نشست سایر مدیران شهرستان به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند [if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات