شهردار زرند در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی : تبلیغات اسلامی بازوی توانمندی برای شهرداری در حوزه ی کار فرهنگی و مذهبی باشد

شهردار زرند در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی : تبلیغات اسلامی بازوی توانمندی برای شهرداری در حوزه ی کار فرهنگی و مذهبی باشد

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند بهمراه مهندس برهانی نژاد رئیس شورای شهرستان با حضور در اداره تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین آقا ملائی دیدار و روز تبلیغات دینی و اسلامی را به ایشان تبریک گفتند .

شهردار زرند در این دیدار از شهرداری به عنوان یکی از متولیان فعالیتهای فرهنگی در سطح شهر دانست و گفت: شهرداری یکی از نهادهایی است که می تواند کارهای فرهنگی زیادی در سطح شهر ارائه کند لذا باتعامل وهمکاری بین دو نهاد می توان بسیاری از برنامه های فرهنگی را مدیریت کرد .

مهندس محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه این اداره می توانند بازوی توانمندی برای شهرداری در حوزه ی کار فرهنگی و مذهبی باشد گفت: شبکه تبلیغی وسیع، هیئات مذهبی، تشکل های مردم نهاد دینی از مهمترین ارکانی است که باعث موفقیت فعالیتهای شهرداری و این سازمان در زمینه فرهنگی خواهد شد.

مهندس حاج مهدی برهانی رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر زرند نیز در این نشست از حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی رئیس این سازمان به نیکی یاد کرد و گفت: چهره جوان ،فعال وپرنشاط ایشان توانسته است جوانان زرندی را به سمت اداره تبلیغات بیشتر از گذشته جذب نماید .

وی گفت:خوشحالیم که سازمان تبلیغات در حال حاضر مختص یک قشر خاص نبوده و همه ارکان و نهادها و جوانان را در دل خود جای داده و از همه امکانات شهری در حال بهره بردن می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین آقا ملائی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه مهندس مهدلو شهردار و مهندس برهانی از همکاری نهاد مردمی شهرداری با اداره تبلیغات اسلامی قدردانی کرد و گفت: از زمان ورود به شهر زرند خود را زرندی می دانم و با افتخار در این شهر خدمت خواهم کرد .

وی گفت: بعد از ۵ماه فعالیت در شهرستان با افتخار می گویم که جذب جوانان زرندی در همه زمینه ها با موفقیت در حال انجام می باشد و این قشر به خوبی با روحانیت و برنامه های ما اخت گرفته اند .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه تبلیغ چهره به چهره بهترین اثر را در جوانان داشته است گفت:با لباس روحانیت در کنار جوانان بوده و خود را خادم آنها می دانیم .

وی در پایان اظهار امیدواری کردکه همچون گذشته مجموعه شهرداری تعامل وهمکاری خود را با اداره تبلیغات اسلامی حفظ نماید .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات