پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان ساروی با مشارکت آنان

پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان ساروی با مشارکت آنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک با اشاره به اقداماتی که شهرداری این منطقه در هفته‌های اخیر اجرایی کرده است، اظهار داشت: سهولت عبور و مرور و توجه به شعار «سلامت شهر؛ سلامت شهروندان» همواره سرلوحه فعالیت‌های شهرداری منطقه یک بوده و بر این اساس پیاده‌روسازی خیابان ارتباطی واردی به بهمن شرقی و نیز خیابان حافظ عملیاتی شده است.

وی پروژه باغ بانوان در بلوار فرح‌آباد را از دیگر اقداماتی رفاهی و فرهنگی عنوان کرد که در راستای بهره‌برداری همه گروه‌های جمعیتی شهر در حال اجراست و افزود: احداث بوستان‌های محله‌ای نیز در جهت توسعه فضای سبز شهری و ایجاد نشاط اجتماعی در کوی پزشکان در دستور کار بوده و در حال انجام است.

شهردار منطقه یک، بهسازی معابر و خیابان‌ها را از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه عنوان کرد و ادامه داد: لکه‌گیری و آسفالت خیابان دانش ۱۷،خیابان پیروزی، ترمیم مسیرهای حفاری معابر سطح منطقه مانند کوچه‌های فرعی خیابان‌های دانش، توان‌بخشی و معلم اجرایی شده است.

احمدی فولادی گفت: اجرای رمپ در مسیر ارتباطی کمربندی شمالی به‌طرف سپاه، زیرسازی کوی توکل۸، احداث رفیوژ در ورودی شرقی ساری و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در مناطق الحاقی منطقه نیز در دستور کار بوده و عملیاتی شده است.

شهردار منطقه یک در پایان با قدردانی از همراهی و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در جهت توسعه این منطقه صورت گرفته و در زمان‌بندی معین، در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات