رفع مشکلات کرهرود و سنجان همکاری بین بخشی می طلبد

رفع مشکلات کرهرود و سنجان همکاری بین بخشی می طلبد

فرزانه رحمتی، دبیر و عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر اراک با حضور در این نشست گفت: کرهرود و سنجان از زمانی که به اراک ملحق شده اند، نیازمند رفع مشکلات بسیاری هستند که این موضوع همکاری بین بخشی مطلوبی را می طلبد.
رحمتی افزود: باید یک سند محیط زیستی برای توسعه شهر اراک داشته باشیم تا بتوانیم در کارگروه حفظ و ساماندهی باغات اراک از جمله سنجان و کرهرود اقدامات جدی تری اجرایی نماییم.
وی ادامه داد: در کارگروه حفظ و ساماندهی باغات اراک مقرر شد، شهرداری نسبت به تهیه شرح خدمات مورد نیاز جهت انعقاد قرارداد با مشاور ذیصلاح به منظور تهیه سند محیط زیستی مذکور اقدام نماید.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: یکی از اصلی ترین عوامل حفظ باغات سنجان و کرهرود، رفع مشکل تامین آب و برق منطقه است که متاسفانه ساماندهی در بحث آب وجود ندارد.
رحمتی تصریح کرد: می بایست اراده ویژه ای از سوی مجموعه های دخیل وجود داشته باشد، چرا که طرح های مطالعاتی بسیاری در این زمینه صورت گرفته است، اما نباید در قالب رفع مسوولیت، این مطالعات در بایگانی سازمان ها و ادارات، مسکوت بماند.
وی بیان داشت: توجه ویژه به توجیه اقتصادی ساکنان و شهروندان منطقه کرهرود و سنجان و همچنین تهیه سند محیط زیستی برای توسعه شهر اراک و نیز حساس کردن موضوع از سوی رسانه ها با هدف جذب مشارکت های مردمی و سمن ها، از جمله مواردی است که می بایست در جمع بندی موضوع بررسی وضعیت باغات سنجان و کرهرود مورد توجه ویژه قرار گیرد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات