بازگشایی دوربرگردانهای حرم مطهر برای حمل و نقل عمومی/ دو پارکینگ با  ...

بازگشایی دوربرگردانهای حرم مطهر برای حمل و نقل عمومی/ دو پارکینگ با ...

بازگشایی دوربرگردانهای حرم مطهر برای حمل و نقل عمومی/ دو پارکینگ با ظرفیت ۱۲۶۰خودرو در میدان شهدا و بولوار وحدت احداث می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی دوربرگردان های حرم مطهر به روی حمل و نقل عمومی بازمی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: یکی از طرح هایی که شهرداری مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی پیگیری می کرد بازگشایی دوربرگردان های ورودی حرم مطهر بود که به نتیجه نرسیده بود.
وی اضافه کرد: اما پس از بازدید حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی از سیستم حمل و نقل عمومی در جلسه ای که امروز در این خصوص انجام شد، مقرر شد با مساعدت سپاه امام رضا(ع) از روز یکشنبه ۹ تیرماه دوربرگردان های ورودی های حرم مطهر به روی تاکسی ها و اتوبوس های شهری باز شود.
وی با بیان این که ورود خودروهای شخصی همچنان به این محدوده ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: براساس تصمیمات گرفته شده و در راستای رفاه حال زائران و مجاوران تنها تاکسی ها و اتوبوس ها می توانند از ۹ تیرماه نسبت به پیاده و سوارکردن مسافر در دوربرگردان های حرم مطهر از ورودی های خیابان شیرازی، نواب صفوی و طبرسی اقدام کنند.
کاظمی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات در معابر پیرامون حرم مطهر کمبود پارکینگ است که در حال انتخاب پیمانکار برای احداث یک پارکینگ با ظرفیت ۲۶۰ خودرو در بولوار وحدت و پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو در میدان شهدا هستیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: همچنین با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی دو پارکینگ دیگر نیز با مشارکت شهرداری مشهد در دو خیابان اصلی امام رضا(ع) و طبرسی احداث خواهد شد تا زائران و مجاوران خودروهای خود را در این پارکینگ ها پارک و با حمل و نقل عمومی به حرم مطهر مشرف شوند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات