همت مضاعف مدیریت شهری برای گسترش و به هم‌پیوستگی مسیرهای دوچرخه

همت مضاعف مدیریت شهری برای گسترش و به هم‌پیوستگی مسیرهای دوچرخه

همت مضاعف مدیریت شهری برای گسترش و به هم‌پیوستگی مسیرهای دوچرخه

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از همت مضاعف مدیریت شهری برای گسترش و به هم‌پیوستگی مسیرهای دوچرخه در مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری که از میدان ملک‌آباد تا میدان شهدا با حضور برخی اعضای شورای شهر و مدیران شهری در قالب طرح "سه‌شنبه های بدون خودرو" برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌ریزی جدی برای گسترش مسیرهای دوچرخه سواری داریم، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که با همت شورای شهر و شهرداری مشهد، این بحث را هفتگی ادامه بدهیم و تلاش کنیم دوچرخه هم وارد سیستم حمل و نقل درون شهری شود.
وی با بیان اینکه امسال همت مضاعفی برای ایجاد زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری داریم، ادامه داد: قرار است علاوه بر توسعه زیرساخت‎ها، به هم پیوستگی بین مسیرهای سبز هم ایجاد شود. که اگر شهروند تصمیم به طی کردن مسیری گرفت، جایی پیش نیاید که مسیری وجود نداشته باشد. بنا بر این امسال همت مضاعفی داریم و قطعا تا پایان سال ۹۸، در بحث زیرساخت‌ها پیشرفت خوبی خواهیم داشت.
وی به برخی مسیرهای دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسیر سبز دوچرخه‌سواری در دو سمت بولوار ملک‎آباد، ایجاد شده است لذا سعی داریم این مسیر را از میدان آزادی تا تقاطع جمهوری اسلامی را هم گسترش بدهیم که به هم پیوستگی دورتادور باغ ملک آباد ایجاد شود.
بهاروند افزود: سعی داریم این همکاری را در هفته‎‏های آینده هم تکرار کنیم و دوچرخه را به عنوان یکی از سیستم‎های حمل و نقل درون شهری معرفی کنیم. وقتی شهروندان ببینند شهردار و مدیران شهری از دوچرخه استفاده می‌کنند، به استفاده از این وسیله ترغیب شوند. ضمن اینکه وقتی خودمان رکاب بزنیم، مسائل و مشکلات شهروندان را می‎بینیم و نسبت به حل آنها اقدام می‌‎کنیم.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات