در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار و پانصد خبر در شهرداری تولید و منتشر شده است

در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار و پانصد خبر در شهرداری تولید و منتشر شده است

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهرابی گفت: این تعداد خبر، توسط رسانه‌های شهرداری قزوین شامل پورتال، رادیو شهر، هفته‌نامه پیام شهر، کانال خبر رسانی تولید و منتشر شده است.

این مسئول با اشاره به این که اداره روابط عمومی شهرداری قزوین در راستای ارج نهادن به افکار عمومی، همواره انتشار به موقع، سریع و درست اخبار را در دستور کار خود دارد، بیان کرد: در این مدت ۶۹۴ خبر در پرتال شهرداری قزوین، هزار و ۱۹۵ خبر در فضای مجازی، ۵۰ خبر در هفته نامه پیام شهر و ۷۲۴ خبر در رادیو شهر تولید و منتشر شده است.

مهرابی به انتشار اخبار حوزه های زیرمجموعه‌ شهرداری قزوین در پورتال اشاره و بیان کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با ۱۰۸ خبر، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با ۳۷ خبر و شهرداری منطقه سه با ۳۱ خبر، بیشترین همکاری را در انتشار اخبار داشته‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت آرامستان ها ۲۸ خبر، سازمان حمل و نقل و ترافیک ۲۵ خبر و سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین ۲۴ خبر در سه ماه ابتدای سال تولید کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه ها در انتشار اخبار شهرداری قزوین، خاطرنشان کرد: از بین اخبار تولید شده در شهرداری قزوین، تعداد ۴۸۵ مورد در رادیو قزوین و ۴۱۶ مورد در سیمای مرکز قزوین بازنشر شده است.

این مقام مسوول یادآور شد: در این مدت، ۴۹۸ خبر در خبرگزاری ها، ۶۶ خبر در رسانه های سراسری و ۱۶۸ خبر در رسانه های مکتوب محلی از شهرداری قزوین منتشر شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات