مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با رئیس دادگستری این شهرستان : صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت ، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با رئیس دادگستری این شهرستان : صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت ، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایشان و هم چنین هفته قوه قضائیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، ضمن حضور در دادگستری شهرستان زرند از تلاش های رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری تجلیل نمودند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس محمد رضا مهدلو در این دیدار از شهید بهشتی به عنوان یکی از افرادی نام برد که توانست علم و عمل را با هم بکار گیرد و باعث اتفاقات خوبی در جامعه امروز ما شود گفت: شهید بهشتی از همه لحاظ برای ما الگو و معیار است و همه باید تلاش کنیم منش و رفتار و زندگی این انسان های بزرگ را سرلوحه امور خود قرار دهیم .

محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است گفت:صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت ، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

وی خواستار نشستهای بیشتر شهرداری و دستگاه قضاء شهرستان شد و گفت:مجموعه شورا و شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر بکار خواهد بست.

منتخب شورای شهر زرند در ادامه با اعلام اینکه شهرداری از جمله دستگاههائیست که که خدمات زیادی را در شهر به انجام می رساند افزود: وظایف و رسالت‌‌های هر دو دستگاه قضائی و اجرایی با یکدیگر برابر است و این امر منجر به خدمت رسانی می‌شود بنابراین نیاز است هر دو به ئدر کنار یکدیگر کار کنند تا موجب رضایت‌مندی مردم شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز در این نشست از توجه شهردار و اعضاء شورای شهر تقدیر کرد و گفت: اولین انتظار مردم از دستگاه قضا صدور احکام بر اساس قانون می باشد .

رئیس دادگستری زرند از اتحاد ادارات و نهادهای شهرستان زرند تقدیر کرد و این امر را باعث پیشرفت شهر زرند دانست و افزود: قوه قضائیه در خط مقدم پاسخگویی به مطالبات مردم هستند و این ظرفیت باید موجب شود تا حقوق شهروندی رعایت شود .

وی ضمن تقدیر از فعالیتهای مهندس مهدلوشهردار زرند و تیم اجرائی شهرداری گفت: بعد از گذشته چندین ماه از حضور مهندس مهدلو به عنوان شهردار زرند و تیم مدیریتی ایشان، تغییراتی در حوزه های مختلف زیباسازی منظر شهری و شهرسازی به خوبی احساس می شود و می توان بازخورد این اقدامات را در بین عموم مردم بخوبی مشاهده کرد .

وی با اعلام اینکه از هر سرمایه گذاری در شهرستان تا حد ممکن حمایت خواهد کرد گفت:رشد صنعت در شهرستان با افزایش در آمدهای شهرداری برابر خواهد بود و این رشد درآمدی می تواند کمک شایانی را به پیشرفت و آبادانی شهر نماید .

وی مهمترین فعالیت در بحث کاهش جرم را تشویق سرمایه گذاران دانست و افزود:شهرداری و شورای شهر باید تلاش خود را در جذب سرمایه گذاران بیش از پیش بکار گیرند .

شایان ذکر است سید رسول تهامی نائیب رئیس شورای شهر ،سید عباس تهامی و خانم زمانی عضو شورای شهر نیز در ادامه به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات