رئیس سازمان فاوا: سامانه...

رئیس سازمان فاوا: سامانه...

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد سامانه اطلاعات مکانی شهرداری یزد (SDI) را در کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد، مسعود تاج آبی سامانه اطلاعات مکانی شهرداری یزد (SDI) را در کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر ارائه داد و اظهار داشت: اطلاعات مکانی یکی از مهمترین و حساس ترین عوامل تصمیم گیری و به خصوص تصمیم‌گیری های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در زندگی امروزه می باشد، به همین دلیل بسیاری از نیازها، اهداف و فعالیت های سازمان های مختلف زمانی امکان پذیر است که دسترسی به داده های مکانی مناسب و یکپارچه میسر باشد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد تصریح کرد: این سامانه به خصوص برای برنامه ریزی های کلان بسیارحائز اهمیت است و در همین راستا سازمان فاوا شهرداری یزد نسبت به ایجاد و توسعه سامانه (SDI) و تکمیل بانک اطلاعاتی و لایه های کاربردی این سامانه پرداخته است.

مجید بیکی مدیر اداره نرم افزار سازمان فاوا شهرداری یزد نیز ضمن تشریح این سامانه خاطر نشان کرد: با اشتراک گذاری اطلاعات این سامانه به مدیران شهری می توان در حذف امور موازی کاری تاثیر بسزایی گذاشت و مدیران را در تصمیم گیری بهتر در مورد مسائل شهری یاری نمود.

این جلسه که اعضای کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر، مدیران و کارشناسان شهرداری یزد حضور داشتند مقرر شد در راستای توسعه این سامانه کار گروهی با حضور کلیه نمایندگان با محوریت معاونت برنامه ریزی تشکیل و با تقویم مشخص به کلیه ذینفعان اعلام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات