ورود اولین محموله سوخت یورو ۴ جهت ناوگان اتوبوسرانی

ورود اولین محموله سوخت یورو ۴ جهت ناوگان اتوبوسرانی

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از ورود اولین محموله سوخت یورو ۴ جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی خبر داد.

مهندس یدا... غلامپور خاطر نشان کرد: بنا بر پیگیری های صورت گرفته از طریق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان خراسان جنوبی به منظور کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ایراد خسارت به اتوبوسهای فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری ، توزیع سوخت یورو ۴ ناوگان اتوبوسرانی بیرجند از تیرماه سال جاری آغاز شد.

وی عنوان کرد: به دنبال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و خرید اتوبوسها و مینی بوسهای جدید که دارای استاندارد ساخت موتور یورو۴ و یورو ۵ می باشند و ضرورت مصرف سوخت استاندارد برای این اتوبوس ها با همکاری و مساعدت شرکت توزیع نفت استان، سوخت مصرفی کل ناوگان اتوبوسرانی بیرجند به یورو ۴ تغییر یافت .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر اذعان داشت: به دلیل عدم انباشت سوخت در مخازن نگهداری شرکت نفت استان، سوخت یورو ۴ از تربت حیدریه به بیرجند حمل می گردد که در واقع سوخت مصرفی ناوگان به دلیل مسافت، حدود ۵۵۰ ریال هزینه بیشتری دربر دارد .

گفتنی است با توجه به موافقت شرکت نفت با احداث جایگاه توزیع نفت گاز یورو ۴ وسایل نقلیه حمل و نقل درون شهری توسط سازمان حمل و نقل بار مسافر، عملیات احداث جایگاه توزیع سوخت یورو ۴، در دستور کار قرار دارد و به زودی آغاز خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات