حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

شهردار شیراز اعلام کرد: شهرداری شیراز از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با کیفیت، استاندارد و متناسب با نیاز روز صنعت ساختمان حمایت می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور در بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری در راستای حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی علاوه بر اینکه در پروژه های عمرانی خود از این مصالح استفاده خواهد کرد، انبوه سازان و فعالین صنعت ساختمان را به استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت، استاندارد و متناسب با نیاز روز تشویق می کند.
شهردار شیراز همکاری و حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی را زمینه ساز ایجاد فرصت های جدیدی برای این کلانشهر دانست.
وی ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خطاب به فعالین این صنعت گفت: شیراز در اجرای آیین نامه ها و قواعد مربوط به صنعت ساختمان پیشتاز است و خوشحالم که ساخت مصالح ساختمانی تولید داخل نیز به سمت لحاظ کردن موارد فنی و استانداردهای لازم حرکت می کند.
مهندس اسکندرپور با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز، بزرگترین نمایشگاه این صنعت در جنوب کشور است، افزود: برگزاری رویدادها و نمایشگاه های علمی، تجاری، فرهنگی و هنری می تواند اقتصاد شهر شیراز را متحول کند، از این رو سیاست مجموعه مدیریت شهری نیز توجه به اقتصاد رویداد و رویداد محوری است.
شهردار شیراز اعلام کرد: با توجه به این سیاست گذاری، شهرداری شیراز آمادگی دارد با برگزارکنندگان رویدادهای مختلف همکاری کند و در تقویم سالانه شهرداری نیز به برگزاری رویدادها توجه شده است.
بر اساس این گزارش بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از سه شنبه ۱۱ تیرماه تا جمعه ۱۴ تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان برگزار شد و شهردار شیراز، رییس شورای شهر، جمعی از مدیران شهری و تنی چند از شهرداران مناطق یازده گانه از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات