شهرداری مشهد با مدیریت خوب، به جذابیت‌های این شهر افزوده است

شهرداری مشهد با مدیریت خوب، به جذابیت‌های این شهر افزوده است

شهرداری مشهد با مدیریت خوب، به جذابیت‌های این شهر افزوده است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شهرداری مشهد با مدیریت خوب مشهد، به جذابیت‌های این شهر افزوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، پنجمین شب از جشن بزرگ "ایوان شمس" به مناسبت دهه مبارک کرامت با حضور گسترده مردم و هنرمندان در بوستان کوهسنگی برگزار شد که مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم اظهار داشت: ۸ روز در مشهد برای مجموعه تلویزیونی شب عید حضور داشتم و یک تجربه کاری عالی بود.
وی با بیان اینکه اسم مشهد و زیارت امام رضا (ع) که می‌آید پای آدم سست می‌شود، افزود: حس و حال خوب من از مشهد برمی‌گردد به دوران کودکی و خاطراتی که از بازار رضا دارم.
گلچین به شهرداری مشهد بابت تمیزی و نمادهای زیبای شهر تبریک گفت و ادامه داد: مشهد دارای جذابیت‌های بی‌شماری است که شهرداری مشهد با مدیریت خوب شهر به این جاذبه‌ها افزوده است.
لیندا کیانی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز که در این جشن حضور داشت و گفت: حداقل سالی چهار بار به مشهد سفر می‌کنم و همیشه از تمیزی و نظم شهر مشهد لذت می برم.
همچنین، حجت اشرف‌زاده از خوانندگان کشور با حضور در این جشن گفت: مشهد خانه من است و با افتخار برای شما در شهر خودم می‌خوانم.
در ادامه این خواننده چندین قطعه معروف از آثار خود را اجرا کرد.
در ادامه محمد معتمدی، خواننده محبوب کشورمان برای دومین شب متوالی در جشن بزرگ ایوان شمس حضور یافت و گفت: این افتخار را دارم که هر از چندگاهی به مشهد می‌آیم و نمک‌گیر مردم مشهد هستم و تا عمر دارم خاکسار خاک خراسان خواهم بود.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات