اجاق گاز روشن در نبود ساکنین آتش به پا کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی یک منزل دو طبقه مسکونی در حوالی شهرک اندیشه با حضور به موقع آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی  اظهار کرد:  همزمان با مشاهده ی شعله های آتش از سوی شهروندان و تماس تلفنی با سامانه ی ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله ساعت ۲۲:۲۱ دیشب زنگ ایستگاه ۳ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرک اندیشه ۱۰۰ متری دانشگر ۱۲ متری دوم اعزام کرد.

وی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه اول یک ساختمان دو طبقه خارج می شد و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

شاد قوشچی با بیان اینکه خوشبختانه صاحب خانه در زمان بروز حادثه در منزل حضور نداشت خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان و رعایت نکات ایمنی و شناسایی کانون حریق به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آب پر فشار آتش نشانی، خود را به کانون آتش سوزی که در آشپزخانه بود رساندند و به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش کردند و همچنین از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان، محل حادثه را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی سپردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات