آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی کاشان

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی کاشان

سعید ابریشمی راد، در مراسم بهره برداری از خانه ورزش اردیبهشت خیابان کارگر و دیگر پروژه های ورزشی و عمرانی پنجمین هفته اجرای چلچراغ توسعه، اهالی این منطقه را شایسته بهترین امکانات و شرایط برای عرضه توانمندی ها و استعدادهای ناب خود دانست.

وی، بازگشت مالکیت سالن ورزشی به شهرداری را به عنوان توفیق بزرگ حقوقی یادآور شد و آن را نتیجه تلاش های تیم حقوقی شهرداری و موجب استیفای حقوق نادیده گرفته شده مردم کاشان قلمداد کرد.

شهردار کاشان، با تاکید بر رویکرد شهرداری برای بهره برداری از این پروژه خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان آمادگی واگذاری شرایط مدیریت و بهره برداری این مجموعه به معتمدین منطقه دارد و در مورد سالن ورزشی دیگر نیز بر ارائه خدمات ورزشی با بهترین شرایط و تسهیلات برای تیم های ورزشی و اهالی محدوده خیابان کارگر تاکید می ورزد.

ابریشمی راد، با اذعان به مهجور بودن محدوده خیابان کارگر در دهه های گذشته، این محدوده را یکی از موارد هدف بازآفرینی شهری دانست و بیان کرد: در این رویکرد، علاوه بر دو مجموعه ورزشی، بهره برداری از بزرگ‌ترین پردیس فرهنگی کاشان برای این منطقه پیش بینی شده است.

وی، وجود سالن بتنی مستحکم در اراضی کارخانه ریسندگی در خیابان کارگر با مساحت زیربنای ۵ هزار و ۲۰۰ متری را یادآور شد و گفت: برای این پردیس فرهنگی، آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۵۰ نفر، پلاتوی ۲۰۰ نفره، گالری، نمایشگاه،کافه کتاب، کتابخانه، لابراتور زبان، مکانی برای تمام رشته های هنری، کلاس های آموزشی و کارگاهی، انواع فضاهای هنری و...در نظر گرفته شده است.

شهردار کاشان، اعتبار برآورد شده برای عملیات اجرایی این پردیس فرهنگی را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ذکر کرد و زمان اتمام آن را تا نیمه نخست سال بعد تخمین زد.

ابریشمی راد، ایجاد چنین زیرساختی را موجب ارتقای فرهنگی فضای پیرامونی خیابان کارگر دانست و عنوان کرد: این پروژه به همراه سایر اتفاقات به خصوص پروژه بزرگ زیرگذر می تواند در تحول سطح کیفی کالبدی این محدوده بسیار اثرگذار باشد که در کنار تعالی روح شهر به واسطه افکار بلند و مهربانی مردم، قادر است توسعه همه جانبه را رقم زند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات