پیام تبریک شهردار و فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شوشتر به سرهنگ نیسی

پیام تبریک شهردار و فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شوشتر به سرهنگ نیسی

پیام تبریک شهردار و فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شوشتر به سرهنگ نیسی

شهردار و فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شوشتر در پیامی با تبریک انتخاب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به عنوان پاسدار نمونه، از مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایشان در سیلاب اخیر شعیبیه قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر، در پی انتخاب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به عنوان پاسدار نمونه؛ شهردار و فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شوشتر در پیامی این انتخاب را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند سرهنگ پاسدار حسین نیسی
با سلام و تحیات

در این رهگذر بر خود وظیفه می دانیم با سپاس و قدردانی از مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و موثر شما در سیلاب اخیر شعیبیه شوشتر که دوره ای درخشان و معنادار از نقش آفرینی های سترگ و تعیین کننده سپاه در در تعامل و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح و اجرائی رقم زد؛ انتخاب شایسته ی آن برادر مجاهد و فرهیخته به عنوان پاسدار نمونه را تبریک عرض نماییم.

بی‌تردید حسن اعتماد فرماندهی محترم سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان و پیشینه تابناک و موفقیت آمیز جنابعالی در سنگرهای متعدد مدیریتی و آراستگی به زیور ایمان ،تقوا و عمل انقلابی و درایت و هوشمندی قابل تحسین و نیز تبعیت و حمایت آحاد بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، پشتوانه ای مقتدر و مطمئن در انتخاب شما به عنوان پاسدار نمونه به شمار خواهد رفت.
موفقیت ، عزت و سربلندی روز افزون آن فرمانده شجاع و مصمم، در این سنگر خطیر و مقطع حساس تاریخی فراروی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اطاعت از فرامین و رهنمودهای نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی)را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر

مصطفی خادم سیدالشهدا فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهرداری شوشتر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات