شتاب پیشرفت اجرای پروژه شهربازی گرگان

شتاب پیشرفت اجرای پروژه شهربازی گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در خصوص آخرین وضعیت پروژه شهربازی گرگان اظهار کرد: پروژه بزرگ پارک تفریحات سرگرمی و شهربازی گرگان از سال گذشته عملیات طراحی آن و دریافت مجوزهایش آغاز و مجوزهای لازم اخذ شده و سرمایه‌گذار پروژه هم انتخاب شده است.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذار برای تخصیص و خرید دستگاه‌های مورد نیاز در حال مذاکره است و شهرداری هم در این مدت اقدامات موازی را برای تسریع در کار انجام داده و خوشبختانه روند پیشرفت پروسه‌های اداری پروژه انجام شده است.
شهردار گرگان تصریح کرد: اقداماتی برای راه دسترسی مناسب از طرف شهرداری در حال انجام است که با تصویب شورای اسلامی شهر گرگان در این راستا، اقدامات بعدی پروژه انجام خواهد شد.
دادبود بیان کرد: طی یک ماه آینده بخشی از عملیات خاک‌برداری منطقه را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم عملیات اجرایی شهربازی را آغاز کنیم.
وی گفت: در حال حاضر بر اساس آنچه تاکنون اتفاق افتاده در هیچ برهه‌ای از زمان پروژه شهربازی به این میزان پیشرفت نداشته و بر اساس توافق با سرمایه‌گذار فاز نخست پروژه یک سال پس از آغاز عملیات اجرایی پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و اگر ما بتوانیم تا دو ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود به طور قطع تا تابستان سال آینده فاز اول پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار گرگان در خصوص مساحت پروژه تاکید کرد: مساحت پروژه ۱۵ هکتار از زمین‌های شهرداری گرگان در منطقه هزار پیچ است.
دادبود متذکر شد: خوشبختانه روند پیشرفت پروژه بسیار خوب است اقداماتی را در این مدت انجام داده‌ایم که هیچگاه انجام نشده بود، برای مثال زمین تخصیص داده شده بود و مجوزهای پروژه دریافت شده، سرمایه‌گذار انتخاب شده و این سرمایه‌گذار به صورت جدی پای کار است که هیچگاه پروژه در این مرحله قرار نداشت.
وی گفت: مهمترین مشکلات پیش‌رو مسائل اقتصادی و بین‌المللی است که سرمایه‌گذار را برای خرید دستگاه‌های خارجی با مشکل روبرو می‌کند و دلیل آن هم محدود بودن دستگاه‌های تولید داخل در این بخش است اما امیدواریم با تمام مشکلات موجود با همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی بتوانیم این پروژه را هرچه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.

شتاب پیشرفت اجرای پروژه شهربازی گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات