رحیمی هلری : اهالی محله آل کمال  و توحید در سال جاری صاحب زمین ورزشی می شود

رحیمی هلری : اهالی محله آل کمال و توحید در سال جاری صاحب زمین ورزشی می شود

شهردار قشم ضمن بیان عملکرد شهرداری در احداث زمین های ورزشی در سطح محله های بافت قدیم قشم از بهره برداری زمین ورزشی محله آل کمال و توحید در سال جاری خبر داد.
مهندس احمد رحیمی هلری گفت: شهرداری در مدت فعالیت خود در سالهای گذشته همواره سابقه خوبی در ارائه خدمات به شهروندان در کارنامه خود داشته است که با وجود همه مشکلات و محدودیت ها ، در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی ، تلاش مضاعف کرد ه است. وی خاطرنشان کرد : در زمینه افزایش سرانه های ورزشی می توان با بهره گیری از فضاهای بلا استفاده شهری در ایجاد فضاهای ورزشی اقدامات خوبی را انجام داد.
شهردار قشم با تاکید بر این موضوع که باید با اتخاذ تمهیدات مورد نیاز، همه شهروندان قشمی از فضای ورزشی جهت ورزش همگانی بهره مند شوند گفت: چشم‌انداز ما در سال‌های آینده تمرکز بر روی افزایش زیرساخت‌های ورزشی است که ایجاد فضا و زمین ورزشی در محله های مختلف علی الخصوص محلات کم برخوردار طی مدت چند ساله بیشترین اقدامات صورت گرفته است . وی افزود : محله های صاحب الزمان (عج) ، چاه تنگو ، زیرانگی ، گلشهر ، صحرا سینا ، سجادیه و شهرک بوستان در سنوات گذشته از این امکان برخوردار شدند .
رحیمی هلری با تاکید بر اینکه زمین های ورزشی موجب توسعه ورزش در محلات می شود، اظهار داشت: با تلاش های انجام شده اماکن جدید ورزشی از جمله زمین ورزشی در محله آل کمال در سال جاری به بهره برداری می رسد . وی گفت : مجموعه شهرداری با هدایت و راهبری اعضای محترم شورای اسلامی شهر قشم به سلامت شهروندان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و این مهم با همراهی فعالان ورزشی با جدیت دنبال می‌شود.
شهردار قشم با بیان اینکه امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و عموم شهروندان ، شهرداری به تحقق اهداف توسعه پایدار در امر ورزش دست یابد، خاطر نشان کرد: بنا به بیانات مقام معظم رهبری که ورزش را به عنوان یک واکسن در مقابل بسیاری از بیماری های اجتماعی می دانند ، امر به ورزش باید فراگیر شود و نیابد بر عهده یک نهاد خاص گذارده شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قشم

    منبع خبر

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم

    شهرداری قشم یک شهرداری در شهر قشم می باشد

      نظرات