ایستگاه قطار شهری به چناران رسید.

ایستگاه قطار شهری به چناران رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی با اعلام این خبر، گفت: بالاخره پس از پیگیریهای فراوان مجموعه مدیریت شهری با تعامل و همراهی سازنده سایر دستگاه‌های اداری مجوز ادامه خط متروی مشهد تا چناران از شورای عالی ترافیک کشور اخذ گردید.

وی افزود: بعد از صدور مجوز احداث خط متروی شهری از مشهد به گلبهار و دغدغه هایی که از این بابت برای مردم شریف شهر چناران بوجود آمد با ورود مجموعه شورا و شهرداری به این موضوع در کنار نماینده محترم و سرپرست وقت فرمانداری، پیگیری این موضوع از طریق مسئولین ارشد کشوری و استانی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار چناران، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با تعامل خوبی که در این زمینه بین مسئولین محترم شهرستان شکل گرفت، موضوع ادامه مسیر خط مترو به شهر چناران در سال ۹۷ بصورت جدی و بعنوان یک اولویت مهم از طریق اعضای شورا و شهرداری به نمایندگی از مردم چناران طی جلسات مختلفی که در تهران و مرکز استان با مدیران و مجموعه های مرتبط با این موضوع مهم انجام شد، نتیجه داد و شاهد به ثمر نشستن آن در اولین ماه تابستان که با ایام ولادت آقا و مولایمان حضرت ثامن الحجج(ع)نیز تقارن یافته است، هستیم.

وی ادامه داد: لازم میدانم در کسب این دستاورد بزرگ از تعامل خوب نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، استاندار معزز، سرپرست فرمانداری، مدیرعامل شرکت عمران گلبهار و همه مسئولینی که با یک نگاه مثبت در به نتیجه رساندن این پبگیریها ما را یاری کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم‌.


شهردار چناران با تبریک این موفقیت ارزنده به مردم شهرستان، ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک و با تخصیص اعتبارات لازم، شاهد اجرایی شدن و شروع بکار خط مترو مشهد به چناران باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات

      سلام ميشه محل ايستگاه چناران را اطلاع رساني كنيد ؟ ممنون