دور دوم تالار مذاکرات سرمایه گذاری در بجنورد برگزار می شود

دور دوم تالار مذاکرات سرمایه گذاری در بجنورد برگزار می شود
به گزارش واحد ارتباطات شهرداری بجنورد ، دور دوم تالار مذاکرات سرمایه گذاری درمهرماه ۹۸ با محوریت معرفی بسته های های سرمایه گذاری شهر و با هدف جذب شرکتهای سرمایه گذار داخلی برگزار خواهد شد.
مدیر سرمایه گذاری شهرداری با ذکر این مطلب عنوان کرد: دعوت از شرکتهای داخلی سرمایه گذار با اعلام فراخوان وبا ارسال دعوتنامه از شرکتهایی که دردور اول تالار اطلاعاتشان به ثبت رسیده است ، انجام خواهد گرفت.
مهندس رمضانی افزود: با هدف تقویت بار اطلاعاتی تالار ، از دستگاههای اجرایی استان نیزدعوت شده تا پروژه های نیمه تمام که نیازمند جذب سرمایه است را به این تالار معرفی کنند تا ازاین فرصت به نفع توسعه شهر استفاده کنیم.
مهندس رمضانی گفت: هدف ما خدمت به شهروندان و توجه به توسعه شهر است و خوشبختانه این مهم درسایه این جلسات محقق می شود.
ایشان با ذکر اینکه به نتیجه بخشی تالار مذاکرات مهرماه خوش بین هستیم ، ادامه داد: بسته های سرمایه گذاری ما از هم اکنون آماده ارائه است و نسبت به تجربه ای که از دور اول داشتیم و هدفی که دنبال می کنیم ، به نتیجه بخشی جلسات تالار امیدواریم.
این مسول یادآوری کرد: شرایط خاص اقتصادی و سیاسی کشور (تورم و تحریم و ..) عملا بخشی از توان ما برای جذب سرمایه گذاران خارجی را منفعل می کند اما باید از هر تهدیدی بعنوان یک فرصت بهره برد و این بار سعی داریم با تمرکز ۱۰۰ درصدی به توان داخلی کشور از سرمایه گذاران توانمند دعوت به همکاری بگیریم.
گفتنی است قرار است میز مذاکره سرمایه گذاری در ۱۱ و ۱۲ مهرماه درشهر بجنورد برگزار شود.
گفتنی است دور اول تالار مذاکرات سرمایه گذاری در تیرماه سال ۱۳۹۷ با حضور استقبال بیشمار شرکتهای داخلی و خارجی برگزار شد که متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی و تحریم های شدید و غیرمنصفانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ،و ملاحضات سیاسی به نتایج مورد نظر نرسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات