در دیدار مهندس مهدلو شهردار زرند با رئیس بهزیستی :بهزیستی در کنار مردم و برای پیشبرد اهداف آنها گام برمی دارد .

در دیدار مهندس مهدلو شهردار زرند با رئیس بهزیستی :بهزیستی در کنار مردم و برای پیشبرد اهداف آنها گام برمی دارد .

مهندس مهدلو شهردار زرند بهمراه رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری و مهندس عربپور معاون فرهنگی و اجتماعی با دکتر محمد ابراهیمی دیدار و ۲۵ تیرماه روز بهزیستی را به وی و همکارانشان تبریک گفت .

در ابتدای این دیدار دکتر ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند ضمن تقدیر از توجه مدیران عمرانی و خدماتی شهر به مجموعه بهزیستی تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بویژه شهرداری با سازمان بهزیستی را در پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جامعه بسیار موثر دانست و گفت: ورود شهرداری در مسائل اجتماعی می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک نموده و زمینه خوبی را برای رفاه و آسایش شهروندان فراهم کند .

رئیس اداره بهزیستی زرند بالابردن سطح دانش و آگاه سازی شهروندان را اولین قدم در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و اظهار داشت:برای پیشگیری و آگاه سازی شهروندان به مسائل و مشکلات اجتماعی همکاری و همراهی نهادی همچون شهرداری را به یاری می طلبیم .

وی از حمایتهای شهرداری زرند در خصوص برگزاری نمایشگاه توانمندیهای اداره بهزیستی در شبهای کرامت قدردانی کرد .

منتخب شورای شهر زرند نیز در این دیدار با اعلام اینکه محور اصلی فعالیتهای بهزیستی باید پیشگیری از مسائل و آسیبهای اجتماعی باشد گفت: نیروهای و پرسنل بهزیستی با کمترین چشم داشتی توانسته اند خدمات خوبی را به شهروندان و جامعه هدف ارائه دهند که این کار خداپسندانه هیچ گاه در محضر خداوند کمرنگ نخواهد شد .

مهندس مهدلو شهردار زرندبا اعلام اینکه سازمان بهزیستی یکی از تخصصی‌ترین دستگاه‌ها در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر است گفت:بهزیستی تنها برای یک قشر خاص نمی باشد و فعالیتهای بهزیستی در هر لحظه در کنار مردم بوده و خواهد بود .

شهردار زرند در ادامه تصریح کرد: برای ایجاد شرایط بهتر زیستن ،باید برنامه های عملیاتی و ساختاری داشته باشیم و این امر نیازمند همراهی و همکاری هر دو نهاد شهرداری و بهزیستی زرند در این خصوص می باشد.

وی از کنار مردم بودن بهزیستی گفت و تصریح کرد: این نهاد آمادگی دارد تا از امکانات و تجهیزات خود در راستای کاهش حوادث و رفع اسیب های اجتماعی بهرگیری نماید و امیدواریم در این راه نیز موفق باشیم .

شایان ذکر است شهردار زرند از خدمات رئیس و کارکنان این اداره با اهداء لوح تقدیری ،تجلیل کرد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات