گام‌های استوار شهرداری گرگان در توسعه همه جانبه شهر

گام‌های استوار شهرداری گرگان در توسعه همه جانبه شهر

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در دیدار امروز با استاندار گلستان اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مجموعه شهرداری گرگان، بودجه این شهرداری سال گذشته ۱۱۸ درصد محقق شد که این نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان شهرداری گرگان است.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که برای نخستین‌بار در شهرداری گرگان رقم خورد، تهیه و اجرای پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه‌های شهرداری گرگان است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در این دوره مدیریت شهرداری گرگان توجه به توسعه تعامل بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارد که با تلاش‌های انجام شده نخستین تفاهمنامه بین‌المللی شهرداری گرگان با شهرداری گوانگجو چین در راستای خواهرخواندگی و توسعه تعامل اقتصادی، گردشگری، سرمایه‌گذاری، ورزشی و حتی دانشگاهی به امضا رسیده است.

دادبود گفت: در همین راستا در تلاش هستیم بتوانیم تفاهمنامه‌ای را با یکی از شهرهای قزاقستان و حتی اسپانیا منعقد شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و بازآفرینی شهری، اضافه کرد: با اقدام به موقع، سال گذشته ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان اضافه شد که این مهم پس از ۶ سال در شهر گرگان اتفاق افتاد.

شهردار گرگان با اشاره به اجرای مطالعات طرح «بی آر تی» در این شهر، تصریح کرد: امروزه با توجه به شرایط جهانی و بین‌المللی موضوع سرمایه‌گذاری یکی از موارد بسیار مهم توسعه شهری است که از سال گذشته ورود سرمایه‌گذاران به شهر گرگان قوت پیدا کرده که از سال گذشته تا سال ۱۳۹۹ در شهر گرگان حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر گرگان اجرایی خواهد شد.

دادبود با اشاره به پروژه‌هایی نظیر پیاده‌راه پارک جنگلی النگدره، خیابان غذا، پیاده راه خیابان امام خمینی(ره)، پارک بزرگ مریم آباد، زیبا سازی خیابان جرجان و دیگر پروژه‌های مشابه، گفت : اینها بخشی از برنامه‌های مهم شهرداری در سال جاری است.

وی گفت: اجرای آبنمای ماتریسی و بلندترین آبشار مصنوعی کشور در ناهارخوران، کسب نایب قهرمانی سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور و کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، احیاء بافت تاریخی و مرمت خانه دارویی و تبدیل آن به موزه مرکز اسناد شهرداری و همچنین ارتقا رتبه شهرداری گرگان از ۱۰ به ۱۱ از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته در شهرداری گرگان در این دوره مدیریت شهرداری گرگان است.

گام‌های استوار شهرداری گرگان در توسعه همه جانبه شهر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات