امفی تئاتر روباز شهرداری در استانه بهره برداری

امفی تئاتر روباز شهرداری در استانه بهره برداری

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری نهبندان : نخستین سالن آمفی تئا‌تر روباز نهبندان در محوطه‌ای به مساحت  ۳۰۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزکی ۷۰ درصدی در حال اجراست.

مهندس بخشی ضمن اشاره به اهمیت اجرای پروژه آمفی تئاتر روباز در نهبندان افزود: احداث این سالن آمفی تئا‌تر  با هدف اجرای برنامه‌های مختلف هنری همچون تئا‌تر، موسیقی، مراسم‌های مختلف عمومی و جشن‌ها برای ظرفیت حدود ۸۰۰ نفر آغاز شده و در حال حاضر دیوارهای حائل اطراف آمفی تئا‌تر، اجرای سکوهای تماشاگران و کف سازی سکوها به اتمام رسیده است.

وی بابیان اینکه، پروژه اولین آمفی تئاتر شهرستان نهبندان قطعاً یکی از موثر‌ترین پروژه‌های شهرداری در بخش عمرانی- فرهنگی است که در مناسبت‌های سال و برای برگزاری مراسم های مختلف و استفاده هنرمندان برای اجرای برنامه های هنری مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعتا با توجه به حضور چشمگیر شهروندان نهبندان در طول ایام سال از پارک بسیج ،این آمفی تئاتر خواهد توانست جوابگوی بخشی از نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر باشد.

بخشی گفت: برای اتمام این پروژه ۷۰۰۰۰۰۰۰۰  ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: نماسازی دیوارها ، اجرای عملیات نازک کاری مجموعه سن و صفحه نمایش، سیم کشی و تاسیسات برق و روشنایی مجموعه آمفی تئاتر از جمله مراحل نهائی برای بهره برداری از این پروژه می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نهبندان

    منبع خبر

    شهرداری نهبندان

    شهرداری نهبندان

    شهرداری نهبندان یک شهرداری در شهر نهبندان می باشد

      نظرات