تسهیل در اجرای آداب عید قربان از سوی معاونت خدمات شهری کرج/ استقرار جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام

تسهیل در اجرای آداب عید قربان از سوی معاونت خدمات شهری کرج/ استقرار جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام






حسن مدیرروستا در این رابطه بیان داشت: در سال های اخیر شهرداری کرج با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری هر چه شایسته تر این عید را فراهم می کند تا شهروندان بتوانند آداب این روز را با آرامش و امنیت بیشتری به جای آورند.

مدیرروستا، اذعان داشت: به همین منظور در سال جاری تعبیه و تجهیز ۱۰ جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در مناطق ۱۰ گانه شهری کرج مد نظر قرار گرفته و مقرر است توزیع دام زنده در این جایگاه ها با حضور کارشناسانی از حوزه های بهداشت ودرمان و دامپزشکی انجام شود.

وی، محل های استقرار این جایگاه ها را در نقاطی عنوان کرد که از قابلیت دسترسی مناسب برخوردار باشند.

مدیرروستا افزود: خیابان پاسداران غربی، روبروی استخر پامچال در منطقه ۱، جاده ملارد، بعد از میدان شهید سلطانی، نرسیده به پمپ بنزین در منطقه ۲، مهرشهر، بلوار ارم، روبروی آتش نشانی در منطقه ۴ و بلوار سرداران، بازار ماشین قدیم در منطقه ۵ میزبان مراجعه کنندگان به منظور دریافت دام و انجام ذبح بهداشتی هستند.

این مسئول اضافه کرد: در منطقه ۶ خیابان شهید بهشتی، بعد از بوتان گاز، روبروی ۴۵ متری گلشهر، در منطقه ۷ بلوار باغستان، بلوار ۵۵ متری بیهقی، ابتدای بلوار اشتراکی، در منطقه ۸ بلوار جمهوری، ضلع شمال شرقی میدان جمهوری، در منطقه ۹ ضلع جنوب میدان امام خمینی(ره)، انتهای ابوریحان بیرونی و در منطقه ۱۱ بلوار شورا، نرسیده به پل جانبازان؛ جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام برپا خواهد شد.

به گفته وی، محل استقرار عرضه دام زنده و ذبح بهداشتی در منطقه ۱۲ نیز بلوار امیرکبیر، روبروی پارک بهاران خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج  تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با تامین نیازها و احتیاجات حاجیان در این روز، عید بندگی و اطاعت را به بهترین نحو برگزار کرده و از بروز هر گونه بیماری و مشکل ناشی از ذبح غیربهداشتی دام توسط افراد نابلد و غیرحرفه ای جلوگیری کنیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات