فراخوان پروژه سرمایه گذاری شهربازی دولت آباد

آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری دولت آباد برای حمایت از سرمایه گذار در راستای خدمت به مردم

به گزارش واحد خبر شهرداری دولت آباد، حمیدرضا فدایی شهردار دولت آباد با بیان این مطلب که دولت آباد ظرفیتها و فرصت های قابل توجهی در جهت جذب سرمایه گذاری دارد،گفت: مجموعه مدیریت شهری با توجه به این ظرفیت ها واحد سرمایه گذاری را در شهرداری با هدف جذب سرمایه گذار و در راستای ایجاد تحول و حرکت در مسیر تحقق شهر ایده آل، راه اندازی کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از مطالبات به حق مردم این شهر داشتن مکان تفریحی است و باتوجه به اینکه در این شهر زیرساخت ها مهیا نیست، در راستای تحقق خواسته های شهروندان  شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل نموده ایم.

شهردار دولت آباد اضافه نمود: پس از بررسی ، تلاش و پیگیری واحد سرمایه گذاری شهرداری، پروژه شهربازی بعنوان پایلوت در دستور کار قرار گرفت.

مهندس فدایی اظهار داشت: در جلسات کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری شهرداری، پروژه های مختلفی از جمله پروژه سرمایه گذاری شهربازی مورد بررسی و آنالیز اقتصادی قرار گرفت و  در جهت ارتقاء رفاه حال شهروندان، شرایط برای سرمایه گذار تسهیل شده است.

وی اظهار داشت براساس صورت جلسه هیات عالی سرمایه گذاری، این شهرداری در نظر دارد عملیات احداث، تجهیز و بهره برداری شهربازی دولت آباد را به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار نماید.

لذا از سرمایه گذاران محترم دعوت بعمل می آید جهت دریافت اسناد فراخوان پروژه بشرح زیر به واحد سرمایه گذاری این شهرداری واقع در دولت آباد – بلوار طالقانی –  شهرداری مرکزی – به شماره تماس ۱۳-۱۱-۴۵۸۲۲۰۱۰- ۰۳۱ مراجعه و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.dolatabad.ir و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات : www.iets.mporg.ir اقدام  نمایند.

  • مدت زمان احداث، تجهیز و بهره برداری۱۵ سال شمسی
  • مساحت زمین پروژه حدود ۵۰۰۰ مترمربع در پارک معلم شهر دولت آباد
  • مبلغ سرمایه گذاری حدود پانزده میلیارد ریال
  • سپرده شرکت در فراخوان معادل پنج درصد مبلغ سرمایه گذاری به صورت سپرده و یا ضمانت نامه بانکی
  • شهرداری ضمانت نامه شرکت در فراخوان برندگان اول و دوم و سوم را در صورتی که جهت انعقاد قرارداد به شهرداری مراجعه نکنند، به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد نمود.
  • آخرین مهلت تحویل پیشنهادات روز سه شنبه ۱۳/۶/۹۷ است.
  • به پیشنهادات رسیده بعد از تاریخ ذکر شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • شهرداری دولت آباد در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات رسیده مختار است .
  • هزینه آگهی فراخوان بعهده برنده نهایی فراخوان است.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد فراخوان درج شده است

سوم شهریور ۹۷

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری دولت آباد

    منبع خبر

    شهرداری دولت آباد

    شهرداری دولت آباد

    شهرداری دولت آباد یک شهرداری در شهر برخوار می باشد

      نظرات