تمندانی شهردار خاش به عنوان رسانه‌ای ترین شهردار استان معرفی شد

تمندانی شهردار خاش به عنوان رسانه‌ای ترین شهردار استان معرفی شد


در پنجمین نظر سنجی پایگاه خبری عصرهامون، رسانه ای ترین نماینده مجلس، معاون استاندار، فرماندار، مدیر کل و بخشدار و شهردار در سیستان و بلوچستان از نگاه خبرنگاران و رسانه های فعال در استان مشخص شد.

پایگاه خبری عصرهامون در پنجمین سال متوالی به مناسبت روز خبرنگار، از میان مدیران مسئول و سردبیران خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و نشریات محلی و همچنین سایت های فعال و دارای مجوز در فضای مجازی سیستان و بلوچستان اقدام به یک نظر سنجی متفاوت کرد که طی آن خبرنگاران به شش آیتم؛ نمایندگان مجلس، معاونین استاندار، فرمانداران، مدیران کل و روسای سازمانها، بخشداران و شهرداران از نظر عملکرد رسانه ای و همکاری با جامعه خبری استان امتیاز و نمره قبولی و مردودی دادند.
نحوه نظر سنجی این گونه بود که خبرنگاران از میان موارد مذکور در هر بخش  بنا به تمایل به سه نفر از مسئولینی که از نظر آنها بیشترین و کمترین ارتباط با رسانه را دارند از صفر تا بیست امتیاز دادند. در نهایت نمره هرکدام از مسئولین به تفکیک در ۶ بخش ذکر شده جمع و سه نفر اول در هر مورد، متناسب با نمره کسب شده معرفی شدند.

این نکته حائز اهمیت است که در این نظر سنجی از کلیه گرایش ها و سلیقه های سیاسی در حوزه سیستان و بلوچستان استفاده شده است و هیچگونه دخالتی از سوی عصرهامون در آن صورت نگرفته، ضمنا با کلیه رسانه های دارای مجوز مکتوب و الکترونیکی تماس حاصل شد که قابل ذکر است، نبود اسامی برخی از رسانه ها در این نظرسنجی به دلیل عدم تمایل آن رسانه یا عدم پاسخگویی در بازه نظرسنجی بوده است.

این نظر سنجی نشان داد در بخش نمایندگان مجلس، "حسینعلی شهریاری " نماینده مردم زاهدان با کسب ۲۱۱ امتیاز در سومین سال پیاپی به عنوان اولین نماینده و "حبیب اله دهمرده" نماینده مردم زابل با کسب ۲۰۹ امتیاز به عنوان دومین نماینده  و "علی کرد" نماینده مردم خاش با کسب ۱۹۲ امتیاز به عنوان سومین نماینده از نظر جامعه خبری استان، رسانه ای ترین نمایندگان مردم در سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
از معاونین استاندار "محمدهادی مرعشی" معاون امنیتی و انتظامی استانداری با کسب ۲۵۰ امتیاز و "باقر کرد" معاون عمرانی استانداری  با کسب  ۱۹۵ امتیاز به عنوان دومین معاون و "علیرضا نورا" معاون امور اقتصادی و توسعه و منابع انسانی استاندار با کسب ۸۶ امتیاز به عنوان سومین معاون استاندار، رسانه ای ترین معاونین استانداری سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

از میان فرمانداران استان، اما "هوشنگ ناظری" فرماندار زابل برای پنجمین سال متوالی و با کسب ۲۱۳ امتیاز به عنوان اولین فرماندار، "عبدالرحمان شهنوازی"سرپرست فرمانداری زاهدان با کسب ۱۴۸.۵امتیاز درجایگاه دوم و "مجتبی شجاعی" فرماندار دلگان با کسب ۱۱۹ امتیاز به عنوان سومین فرماندار، رسانه ای ترین فرمانداران در استان معرفی شدند؛ نکته جالب اما در بین فرمانداران کسب رتبه نخست هوشنگ ناظری فرماندار زابل بود که وی از این لحاظ یک رکورد را به نام خود ثبت کرد.

از میان مدیران کل ادارات و روسای سازمان ها، "حسین مسگرانی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب ۱۳۰ امتیاز به عنوان اولین مدیرکل، "سردار محمد قنبری" فرمانده نیروی انتظامی با کسب ۸۰ امتیاز دوم و  "محمد هاشمی شهری" رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با کسب ۷۵ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و به عنوان رسانه ای ترین مدیرکل های استان معرفی شدند.

از میان بخشداران اما رتبه نخست به بخشدار کورین زاهدان رسید، "شه بخش" بخشدار کورین زاهدان با کسب ۳۹ امتیاز به عنوان اولین بخشدار و "اردشیر اربابزهی"بخشدار قرقری با کسب ۳۸ امتیاز به عنوان دومین بخشدار و "محمد بلوچزهی"بخشدار مرکزی نیکشهر با کسب ۳۶ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد، که رسانه ای ترین بخشداران استان معرفی شدند.

از میان شهرداران،"کردتمندانی" شهردار خاش با کسب ۱۲۳ امتیاز به عنوان اولین شهردار، "عبدالقادر پربار"شهردار زاهدان با کسب ۱۱۳ امتیاز به عنوان دومین شهردار و "عزیز احمد ریگی"شهردار میرجاوه با کسب ۵۵ امتیاز به عنوان سومین شهردار، رسانه ای ترین شهرداران استان معرفی شدند.

پایگاه خبری عصر هامون ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای از خبرگزاری های ایرنا، فارس، ایلنا، شبستان، برنا، مهر و روزنامه های ایران، جوان، زاهدان، سیستان و بلوچستان، اطلاعات، طلوع زاهدان، کار و کارگر، شرق، کیهان و هفته نامه های نگاران، عیاران، شهرآفتاب، تلکی، صبح زاهدان، امیت و پایگاه های خبری اوشیدا،زاهدنیوز، شستون، گندم خبر، چهاربهاران، لادیز که در این نظر سنجی همکاری کردند، تشکر می کند
لینک اصل خبر در سایت شهرداری خاش

    منبع خبر

    شهرداری خاش

    شهرداری خاش یک شهرداری در شهر خاش می باشد

      نظرات

      سلام خوبین خیابان سرباز مدنی داخل کوچش افتضاحه همه مردم در خونشون جلوی جدولارو بستن لطفا ی کاری بکنید