تجلیل از آزادگان سرافراز شهر تاکستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکستان

تجلیل از آزادگان سرافراز شهر تاکستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، شهرداری وشورای اسلامی شهر با حضور آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس شهر تاکستان تجلیل بعمل آورد .

مهندس بهزاد پور شهردار تاکستان در این مراسم بیان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از بهترین و پرافتخارترین دوران برای نظام و مردم ایران است، چرا که با صبر و استقامت آزادگان، شهدا و رزمندگان بود که ما در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف هستیم.همچنین دستاورد ها و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون  تلاشها و تحمل سختی ها  از سوی رزمندگان در دوران ۸سال دفاع  مقدس است .
وی افزود: وی در ادامه بیان داشت اگر امروز در منطقه ،ما از جایگاه بخصوصی برخوردار هستیم به خاطر رشادت و ایثارگریهای ، رزمندگان و آزادگان است و نباید این روز را فراموش،  بلکه باید هرساله باشکوه تر از سالهای قبل تجلیل بعمل آورده شود. وی در ادامه افزود: آزادگان گنجینه و مدال های افتخار این ملت هستند و موجبات فخر و عزت این ملت را فراهم ساختند. شهردار تصریح کرد :آزادگان نقش بی بدیل وممتازی در تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی و فتح خرمشهر ها  که رهبر معظم انقلاب از آن یاد کردند دارا می باشند.
صیاد رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم با اشاره به ایستادگی و مقاومت آزادگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: قطعاً حفظ ارزش ها و پایبندی به آرمان های والای امام و انقلاب اسلامی در دوران اسارت در زندان های رژیم ضد بشری صدام بسیار ارزنده و افتخار آمیز است.
وی تصریح کرد :در این شرایط تکریم آزادگان وظیفه همه آحاد ملت، ویژه مسئولان است و این حداقل کاری است که مسئولان می توانند در این زمینه انجام دهند.
در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط شهرداری وشورای اسلامی شهر تاکستان، از آزادگان سرافراز شهرتاکستان تجلیل بعمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات