دیدار معاون شهردار، مدیر روابط عمومی و اعضای شورای اسلامی شهر تاکستان با خانواده شهدا

دیدار معاون شهردار، مدیر روابط عمومی و اعضای شورای اسلامی شهر تاکستان با خانواده شهدا

دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق بزرگی است

در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین، نایب رییس شورای اسلامی شهر و معاون شهردار ،فرماندهی سپاه ناحیه امام علی (ع) نماینده فرماندار به همراه رییس بنیاد شهید تاکستان و جمعی دیگر از مسوولان با خانواده‌های شهدا دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان در این دیدارها سرهنگ حسینیان فرماندهی سپاه ناحیه امام علی (ع) گفت: کنگره یاد شده بهانه‌ای شد تا حضور مسوولان را در دیدار با خانواده‌های شهدا داشته باشیم و از مقام والای آنها تجلیل به عمل آوریم.  تا برگزاری کنگره همه‌ی مسوولان دستگاه‌های اجرایی بسیج شدند تا بتوانند از همه‌ی خانواده‌های شهیدان به منظور تکریم و تجلیل دیدار کنند. وی افزود: در دیدار با خانواده‌های شهدا مسوولان پای کار آمدند و امیدواریم با همت مدیران و مردم کنگره ۳ هزار شهید استان را به نحو مطلوبی در قزوین برگزار کنیم.

در این دیدارها خانواده‌های شهدا بر ادامه راه شهدا تاکید کرده و از مسوولان خواستند با تاسی از سیره‌ی شهیدان در خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

بهزاد طاهرخانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: خدمت خانواده‌های شهدا رسیدن یکی از وظایف ماست تا از مقام والای شما عزیزان تجلیل کنیم.  وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه‌ی ما مسوولان و مردم دارند، افزود: امروز به برکت خون این عزیزان آرامش و امنیت در کشور حاکم است. طاهرخانی گفت: امروز هر آنچه در توان و امکانات ما باشد در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و در خدمت‌رسانی به آنها دریغ نخواهیم کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهرافزود: دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق بزرگی است و هر امری داشته باشید در خدمت‌رسانی به شما قشر معظم جامعه آماده هستیم. در ادامه این دیدارها حسینیان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین است که در ۲۴ آبان ماه سال جاری برپا خواهد شد. وی افزود: کنگره یاد شده نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره‌ی شهدا به آحاد جامعه دارد و بایستی از این اتفاق بزرگ بهره‌ برداری بهینه کرد.

همچنین خانواده‌های شهدا از مسوولان خواستند چرایی رفتن شهدا و اینکه چرا شهیدان جان خود را فدا کردند برای آحاد جامعه تشریح و تبیین کنند تا آنها با اراده‌ی مصمم‌تری ادامه‌دهندگان راه این عزیزان باشند.

در دیدارهای یاد شده مسوولان با اهدای هدایایی از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند.

جواد طاهرخانی ریاست بنیاد شهید شهرستان تاکستان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هر روز این دیدارها انجام می‌شود. وی در ادامه افزود یدار با خانواده‌های شهدا از مهمترین برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین می‌باشد که با همت مسوولان آغاز شده و در حال اجراست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات