مشروح سخنان شهردار هیدج در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شهرداری

مشروح سخنان شهردار هیدج در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شهرداری

دکتر امیدی شهردار هیدج در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم عنوان داشت : درحال حاضر که نزدیک به ۳۵۰ روز از حضور اینجانب در پست مدیریت شهری هیدج به‌عنوان شهردار سپری می شود اتفاقات بسیار خوبی رخ داده که بخشی از آن مربوط به حوزه عمران شهری و بخش دیگر مربوط به حوزه اداری شهرداری می باشد که تماما قابل دفاع بوده و با مساعدت و راهنمایی های شورای محترم شهر و تلاش کارکنان زحمتکش شهرداری صورت گرفته است .
در حوزه ی اداری ثبات ، آرامش و تعامل بسیار خوبی برقرار هست و به هیچ‌وجه اجازه جناح بندی، یارکشی و دسته بندی بین کارکنان و واحدها را نداده ام و درهمین راستا نیز اختیارات خود را با هیچ کس تقسیم نخواهم نمود و حتی اگر قرار باشد مقطعی کوتاه شهردار باشم این رویکرد به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و این شرایط تا روزی که بنده به عنوان شهردار در خدمت عزیزان هستم ادامه خواهد داشت.

ایشان در ادامه افزود فضای حاکم در شهرداری فضای کار ، تلاش و کوشش هست و بنده بدلیل ارتباطی که با شهرداری های شهرهای همجوار و استان دارم ، با قاطعیت و افتخار می توانم اعلام کنم بی ادعاترین و پرتلاش ترین نیروی انسانی را در شهرداری هیدج داریم بطوریکه در چارچوب قانون در انجام وظایف خود به هیچ وجه کوتاهی نداشته و تکریم ارباب رجوع در الویت امورات شهرداری قرار دارد.

شهردار هیدج در ادامه تصریح نمود: در مدت سپری شده از حضور بنده در شهرداری تعامل بسیار خوبی را با اعضای محترم شورای شهر داشته ایم چرا که هم شورا به وظایف قانونی خود کاملا واقف بوده و هم مجموعه شهرداری وظایف خود را به نحو احسن انجام داده اند . بطوریکه سعی شده تمامی اقدامات در چارچوب قوانین و فرآیند های قانونی انجام بگیرد تا در آینده به شکلی نباشد که در پیشگاه خداوند متعال ، شهروندان و دستگاه های نظارتی ذیربط پاسخگو و شرمنده باشیم .

دکتر امیدی در پایان عنوان نمود: این جابجایی ها و آمدن و رفتن ها در نظام جمهوری اسلامی ایران امری طبیعی بوده و به هیچ وجه دلیل بر ناکارآمدی فرد نیست بلکه صرفاً استفاده از فکر و نیروی جدید در راستای نیل به اهداف سازمان می باشد . در خاتمه از زحمات آقای مرسلی تشکر و قدردانی نموده و برای آقای خلیلی آرزوی سلامتی و موفقیت را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

l۳
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
لینک اصل خبر در سایت شهرداری هیدج

    منبع خبر

    شهرداری هیدج

    شهرداری هیدج یک شهرداری در شهر هیدج می باشد

      نظرات