افتتاح اولین گالری محیطی ترنج مدیریت شهری شاهرود

افتتاح اولین گالری محیطی ترنج مدیریت شهری شاهرود

افتتاح اولین گالری محیطی ترنج مدیریت شهری شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه اولین گالری محیطی ترنج مدیریت شهری شاهرود در منطقه آبشار افتتاح شد، گفت: ارتباط مستقیم شهروندان با هنر درمحیطی مفرح محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود ، محسن احمدی در آیین افتتاح اولین گالری محیطی ترنج مدیریت شهری که با حضور اعضای کمیته زیبا سازی برگزار شد هدف از اجرای این طرح را ایجاد انگیزه و گسترش فعالیت های هنری و زیبا سازی در شهر اعلام کرد و افزود: زیبا سازی ، فرآیندی مستمر و در حال رشداست که با روانشناسی ، هنر، فرهنگ ، دانش و ... کارکردهای مختلف ارتباط داشته و ظهور پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مبلمان شهری و توجه به فضاسازی محیطی در شهر نیز به عنوان عنصری تحول آفرین چهره شهر را به عنوان یک نماد داخلی به همگان معرفی می کند، ابراز داشت: وجود گالری های روباز نقش موثری در افزایش روحیه اجتماعی و ارتباط مستقیم و موثر شهروندان با هنر و فرهنگ دارد.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تم قابهای مورد استفاده در این گالری محیطی شامل سنتی، فضای شهری، فرهنگی، اطلاع رسانی است، اظهار داشت: این گالری با۱۶قاب و ۷شمسه آمادگی میزبانی از شهروندان شاهرودی را دارد.

این گالری محیطی در محل آبشار و در تمامی ساعات شبانه روز آمادگی میزبانی از شهروندان را دارا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات