سرمربی تراکتور به تمرین نیامد/ رد پای اشکان در غیبت مشکوک توشاک!

سرمربی تراکتور به تمرین نیامد/ رد پای اشکان در غیبت مشکوک توشاک!

به گزارش شهریار، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز جمعه شب در نخستین دیدار خود در جام حذفی به مصاف تیم نفت آبادان رفت و در حالی که با نتیجه سه بر یک از میزبان خود پیش بود، در نهایت در ضربات پنالتی تن به شکست داد تا وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد.

کنار رفتن تراکتور مدعی از جام حذفی، تبعات دیگری هم برای این تیم پرهوادار به دنبال داشت که مهم ترین آن، قهر جان توشاک سرمربی این تیم و غیبت وی در اولین تمرین پس از حضور تیم در تبریز بود. توشاک دیروز در جلسه ریکاوری پس از بازی تیمش حضور نیافت تا شایعات مبنی بر احتمال پایان همکاری او با تراکتوری ها در همین اوایل فصل، قوت پیدا کند.

غیبت توشاک در تمرین دیروز تراکتورسازی، ذهن خیلی ها را به درگیری او با اشکان دژآگه معطوف کرده است. درگیری لفظی که در بین دو وقت اضافه بازی با نفت آبادان و پس از تعویض اشکان صورت گرفت و تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان دادند که هافبک ملی پوش تراکتورسازی که خود به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود، از بازگشت دوباره به نیمکت ناراضی است و در اعتراض به این اتفاق الفاظی به کار برده که موجب ناراحتی توشاک شده است.

اشتباه پشت اشتباه!

این احتمال در حالی قوت بیشتری می گیرد که سرمربی ولزی تراکتوری ها در کنفرانس پس از بازی از اشتباه خود در بازی دادن به دژآگه و شجاعی صحبت کرد. جان توشاک علیرغم اینکه در لیورپول و رئال مادرید سابقه حضور دارد، اما در همین مقطع کوتاه حضور خود در ایران و باشگاه تراکتورسازی، در مصاحبه های خود دوبار از اشتباه خود در بازی دادن به شجاعی و اشکان صحبت کرده است. توشاک پس از شکست سه بر صفر تراکتورسازی در دیدار برابر استقلال، از اشتباه خود در بازی دادن به دو بازیکنان ملی پوش تیمش سخن گفت و اظهار کرد که نباید به شجاعی و دژآگه بازی می داد. این صراحت لهجه پیرمرد ولزی ابتدا مورد تحسین هواداران و رسانه ها قرار گرفت و طبیعی هم بود که این دو بازیکن بدون انجام حتی یک جلسه تمرین تاکتیکی، نباید در جمع ۱۱ بازیکن تراکتورسازی برابر استقلال قرار می گرفتند اما تکرار دوباره این اشتباه و بازی دادن به دو بازیکنی که تازه از اردوی تیم ملی رسیده بودند، و البته اقرار دوباره توشاک به این اشتباه در کنفرانس خبری، ذهن ها را به سمت اتفاقاتی جدید معطوف کرد. اینکه توشاک شاید تحت تاثیر برخی فشارها مجبور به بازی دادن به این دو بازیکن شده و اختیار این کار دست خود وی نبوده است و به همین دلیل است که او در مصاحبه های خود صراحتا به این اشتباه اعتراف می کند. پرواضح است که وی به عنوان یک مربی سرشناس که در باشگاه های مطرح با بازیکنان بزرگی کار کرده است، هرگز به بازیکنانی که در طول هفته با تیمش نبوده اند بازی نمی دهد.

توشاک خسته بود!؟

درگیری لفظی با اشکان دژاگه و غیبت در تمرین شنبه تراکتوری ها، احتمال اینکه پایان همکاری توشاک با این تیم را خیلی زود در پی داشته باشد، ایجاد کرده اما در این ارتباط موسوی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی که در سکوت مدیرعامل و سرپرست تیم پاسخگوی خبرنگاران است، با تکذیب قهر جان توشاک، غیبت او در تمرین دیروز تراکتورسازی را خستگی این مربی عنوان کرد و گفت: هیچ قهری در کار نیست و آقای توشاک به دلیل اینکه از سفر آبادان برگشته بود، خسته بود و از باشگاه اجازه گرفت تا در تمرین شنبه حضور نداشته باشد.

وی ادامه داد: البته دیروز جلسه ریکاوری بعد از بازی بود و تمرین مهمی نبود و این جلسه زیر نظر آقای پیروانی و تقوی برگزار شد.

موسوی در خصوص اینکه آیا توشاک در تمرین امروز تراکتورسازی حاضر خواهد شد یا خیر، گفت: تمرین امروز طبق برنامه و اطلاع قبلی، تعطیل است و از فردا تمرینات تیم پیگیری خواهد شد.

وی در عین حال با اشاره به وضعیت سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی جهت ادامه همکاری با این باشگاه عنوان کرد: قرار است پس از حضور آقای اسدی مدیرعامل باشگاه در تبریز، جلسه ای با حضور آقای توشاک در خصوص ادامه همکاری با وی برگزار شود.

با این اوصاف می توان پیش بینی کرد که پس از کنار رفتن تراکتورسازی از مسابقات جام حذفی که نزدیک ترین راه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، شرایط در تیم تراکتورسازی چندان باب میل هواداران نیست و حالا همه منتظرند تا واکنش مالک و مدیرعامل باشگاه در خصوص اتفاقات بازی با نفت آبادان و غیبت مشکوک جان توشاک را شاهد باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات