سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای شهرداری شیشه ای راه اندازی شد

سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای شهرداری شیشه ای راه اندازی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از راه‌اندازی سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد و گفت: مردم به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند دسترسی لازم نسبت به رویت مصوبات شورا داشته باشند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ یاسر اسد پور با اشاره به شهرداری شهروند محور ارومیه ، اظهار کرد : برای نخستین بار در راستای شفاف سازی اطلاع رسانی، شهرداری شیشه ای و برای ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه از مصوبات شورا، تسریع در ارجاع و اقدام مصوبات و پیگیری هوشمندانه،  لینک سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه به صورت آنلاین بر روی سایت شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی افزود: اعضا و کمیسیون‌ها می‌توانند برای انجام وظایف نظارتی خود به سهولت به مصوبات براساس موضوع دسترسی پیدا کنند و همچنین مردم به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند دسترسی لازم نسبت به رویت مصوبات شورا داشته باشند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در ادامه از امکانات این سامانه به تعریف جلسات، ورود بندهای جلسات، ورود دستور شهردار و پیگیری دستور، تعریف کاربران به تفکیک واحدها جهت اقدام بر روی مصوبات، ورود اقدامات انجام شده توسط کاربران و امکان ارسال پیامک به شهروندان جهت پیگیری مصوبات اشاره کرد.

اسدپور ادامه داد : راه اندازی سامانه مصوبات شورای شهر در راستای ارائه گزارش شفاف عملکرد شورای اسلامی شهر ارومیه که با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه عملیاتی شده است از دوره اول شورای اسلامی  و از تاریخ ۱۳۷۸ در سامانه ثبت شده است.

وی از قابلیت های این سامانه به مواردی همچون امکان ارجاع مصوبات به واحدها، امکان ثبت اقدامات صورت گرفته، امکان گزارش گیری بر حسب نامه های ورودی و خروجی یا ارجاع به سازمان ها با شماره تاریخ نامه ، جست وجوی آسان مصوبات و نمایش مصوبات بر روی سایت پرداخت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از این پس شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شورای شهر www.shoora.urmia.ir و با کلیک کردن لینک مصوبات شورا، تمامی مصوبات را به صورت کامل و طبقه بندی مشاهده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات