المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه نصب شد

المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه نصب شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه نصب شد تا فضای شهر حال و هوای حسینی داشته باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان با اشاره به نصب المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه، اظهار کرد: المان های حجمی موقت چون ظهر عاشورا، شمع و پلاک در میادین و خیابان های پرتردد شهراز جمله میدان ولایت فقیه ، میدان امام حسین(ع)، میدان انقلاب و میدان کسری نصب شده است.

وی افزود: المان های حجمی به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهدای کربلا درسطح شهر نصب شده است و تا پایان ماه صفر در این میادین باقی می ماند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: علاوه بر آماده سازی میادین سطح شهر با نصب المان هایی مناسبتی  برای ایام سوگواری سالار شهیدان، در سطح شهر نیز فعالیت های گسترده ای برای سیاه پوش کردن شهر انجام گرفته است.

شایگان خاطرنشان کرد: نصب المان های نوشتاری نورانی در پیشانی پل های شهری و میادین، نصب لمپوست و بنرهایی با مضامین عاشورایی در ورودی های شهر، نصب ۵۰۰ عدد پرچم مشکی در سطح شهر، نصب ریسه های مشکی درمیادین شهری و نصب کتیبه های محرم  در زیر گذرها و روگذرها و پل های عابر پیاده از جمله اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه به مناسبت ماه محرم است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات