یادمان بین الحرمین، میزبان شهدای گمنام

یادمان بین الحرمین، میزبان شهدای گمنام

به گزارش امور ارتباطات، شب گذشته یادمان بین الحرمین میزبان پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی بود.

احمد سراج معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در این باره گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، شب گذشته در محل یادمان بین الحرمین استقبال بسیار خوبی از دو پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت. این استقبال در میان جمعیتی چند هزار نفره صورت گرفته و سیمای خوزستان نیز این استقبال بی نظیر عزاداران را به صورت زنده تحت پوشش قرار داد.

وی هدف از برنامه ریزی جهت استقبال از شهدای گمنام را پیوند موجود میان اهداف جنگ با قیام خونین کربلا دانست و اظهار داشت: چنین پیوند مبارکی از جمله درس های ماندگار امام راحل (ره) است. شهدای جنگ تحمیلی قطعا ادامه دهنده راه شهدای مظلوم کربلا هستند.

سراج ادامه داد: علاوه بر حضور بی نظیر مردم عزادار، شرکت مسئولان استانی و شهری در استقبال از پرستوهای تازه بازگشته بسیار دیدنی بود. جا دارد از شهروندان بزرگواری که در این مراسم در استقبال پرشور شرکت کردند به بهترین نحو ممکن تقدیر و تشکر شود. واقع امر آن است که جهت برگزاری استقبال از پیکرهای شهدای گمنام در کنار برنامه های فشرده بین الحرمین، هماهنگی های بسیار زیادی صورت پذیرفت. سایر برگزارکنندگان مراسم بین الحرمین نیز مشتاق استقبال پیکر شهدای گمنام بودند. هم چنین جادارد ازسایر مسئولانی که در راستای هماهنگی و حضور دو پیکر شهید کمال همکاری را داشتند تقدیر و تشکر نماییم.

سراج افزود: حضور دو پیکر شهید گمنام دل های عزاداران را بیش از پیش کربلایی کرد. به نظر می رسد برنامه شب گذشته بهترین و با کیفیت ترین برنامه چند شب گذشته بوده است. امیدواریم شهروندان عزیز اهوازی نیز ما را از دعای خیر خود فراموش نفرمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات