پیام شهردار قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش شهرنیوز، دکتر سقائیان‌نژاد در پیامی فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه سالروز حمله عراق به کشور و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
متن پیام شهردار قم به این شرح است:

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. دفاع مقدس جلوه‌ای از رشادت‌، اخلاص، مردانگی، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و تبعیت از رهبری و نشانی از شور و شعور حسینی در دفاع از آرمان‌ها و راهبردهای مقدس جمهوری اسلامی بود.
دفاع مقدس نه سن و سال می‌شناخت و نه جنسیت، بلکه ظهور و بروز حضور هر آزاده حتی خارج از مرزها برای دفاع از اسلام و وطن بود. چه بسیار بودند نوجوانانی که پرشور و با شعور حسینی به یاد نوجوان کربلا، طالب حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و عاشق شهادت به تبعیت از مولایشان امام حسین(ع) بودند. چه بسیار جوانانی که الگویشان علی‌اکبر امام حسین(ع) بود و جوانی‌شان را و جانشان که از هر چیز برایشان عزیزتر بود در راه اسلام دادند تا اسلام و نظامی که پرچم اسلام و امام حسین(ع) را بلند کرده است مقتدرتر باقی بماند. و چه بسیار زنانی که زینب‌وار حرکتی عظیم را در تبلیغ دفاع مقدس رقم زدند.
خون‌های که از نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و پیران و زنان و مردان میهن در دفاع مقدس بر زمین ریخته شد، شجره طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی را آبیاری کرد تا روز به روز بالنده‌تر بتواند ندای آزادی‌خواهی، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی را یکه و تنها در جهان فریاد بزند و امروز شاهدیم که این ندای الهی یک به یک مرزها را در می‌نوردد.
۳۱ شهریور و سالروز بزرگداشت دفاع مقدس تنها یک رویداد در تقویم و تاریخ کشور نیست، بلکه زمانی برای یادآوری آنچه داشتیم و امروز داریم است؛ هیچ‌گاه نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی چه سختی‌ها و مشکلاتی را تا امروز پشت سر گذاشته تا به مرز ۴۰ سالگی برسد. مردم ما همچنان بر سر آرمان‌ها، انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و هیچ‌گاه دل از نظام اسلامی و اسلام جدا نمی‌کنند؛ همچنانکه مسوولان نیز باید بیش از پیش برای رفع مشکلات کشور و خدمت بیشتر به مردم همت‌ گمارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عظیم‌الشان دفاع مقدس هشت‌ساله ملت ایران، امام راحل(ره) و ادای احترام به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت انقلابی، ولایتمدار و بصیر ملت ایران در مسیر آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را خواهانم.
دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات