مهندس مهدلو در دیدار با فرمانده جدید سپاه زرند:بیشترین دغدغه مدیریت شهری زرند در خصوص فعالیتهای عمرانی و ارتقا سطح رضایت مندی مردم می باشد .

مهندس مهدلو در دیدار با فرمانده جدید سپاه زرند:بیشترین دغدغه مدیریت شهری زرند در خصوص فعالیتهای عمرانی و ارتقا سطح رضایت مندی مردم می باشد .

مهندس مهدلو شهردار زرند بهرماه معاونین و مدیران قسمتهای مختلف شهرداری با سرهنگ کردی فرمانده جدید سپاه زرند دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ کردی به فرماندهی سپاه زرند از خدمات ارزشمند سرهنگ دوم شاهرخی تقدیر کرد و گفت:سپاه به عنوان بازویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد ومجموعه شهرداری نیز در راستای خدمت رسانی صحیح به مردم شهرستان زرند درکنار این مجموعه عظیم خواهد بود .

مهندس محمد رضا مهدلو از روحیه سرزندگی و سربازی ،تعامل و همکاری سرهنگ کردی به نیکی یاد کرد و حضور وی را در شهر زرند غنیمت شمرد و تصریح کرد: بیشترین دغدغه مدیریت شهری زرند در خصوص فعالیتهای عمرانی و ارتقاء سطح رضایت مندی مردم می باشد .

وی با اعلام اینکه شهرداری در همه امورات پیش قدم می باشد از همکاری با مجموعه سپاه شهرستان گفت و اظهار داشت:در طی چند سال گذشته شهرداری زرند تعامل بسیار خوبی با این نهاد داشته است و امیدواریم با گسترش تعاملات در تمام عرصه ها هر روز شاهد تحولات خوبی در شهر زرند باشیم .

وی در پایان افزود: آنچه را که شما و شهروندان در سطح شهر مشاهده می کننددر سایه همدلی، وفاق و وحدتی است که بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و کلیه مسئولان شهری و نیروهای این نهاد خدمتگذار به وجود آمده است.

سرهنگ کردی نیز در این نشست خدمت به مردم زرند را ارزوی دیرینه خود عنوان کرد و گفت: خدمت کردن به مردم شهر زرند که سابقه طولانی در انقلاب ودارای علما و مردان بزرگ است افتخاری می باشد که نصیب ما شده است .

وی با اعلام اینکه باید همدلی ،همراهی و همکاری را در تمامی امورات مد نظر قرار دهیم گفت: همه مدیران شهرستان تکلیف دارند تا شهر زرند را به سمت جلو سوق دهند و این امر محقق نمی شود مگر در صورت همدلی .

فرمانده جدید سپاه زرند پشت پا زدن به یکدیگر را باعث عقب ماندن شهر از خدمات رفاهی ،تفریحی و عمرانی دانست و گفت: اگر هدف مدیران شهرستانی خدمت باشد باید از سیاست زدگی فاصله بگیرند و فقط خدمت را در دستور کار خود قرار دهند .

فرمانده سپاه ناحیه زرند در پایان از تعامل و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زرند به خوبی یاد کرد و افزود: اعتقاد داریم که هر چه بیشتر به مردم خدمت بشود مردم نسبت به انقلاب دلگرمترخواهند شد و حضور فعال شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در عملیات خدمت رسانی و ساخت و ساز در سطح شهر رضایت مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات