پیام تبریک سرپرست شهردار ی کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک سرپرست شهردار ی کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری در پیام مهندس حامد لعل بخش شهردار کرمانشاه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین روز شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ددمنشانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر استکبار جهانی، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند .

هفته دفاع مقدس، یادآور شکل‌گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج‌گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت .

فرهنگ دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت باید با همه توان در جامعه ترویج و توسعه یابد و این حماسه سترگ و باشکوه در تمامی ابعادش، به عنوان یکی از افتخارات ماندگار ملت شریف ایران و سندی جاودان از عزم و اراده ملی ، عزت واقتدار اسلامی ، تبیین و بازگو شود .

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران بخصوص مردم ایثارگر و شریف کرمانشاه صمیمانه تبریک عرض می نمایم .امید است که همه ما با تاسی از مسیر پرافتخار شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در راه تحقق کامل آرمان‌ های بلند انقلاب اسلامی گام برداریم . حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات