اخبار شهرداری ساری در هفته گذشته

اخبار شهرداری ساری در هفته گذشته

اخبار شهرداری ساری در هفته گذشته

پیام شهردار ساری به مناسبت ایّام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)

بدون تردید قیام مجاهدانه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، یاران بی مثال و اهل بیت آن حضرت، درسی است برای جامعه بشریت تا بیاموزند که رمز ماندگاری و عزت؛ آزادی و آزادگی؛ ایمان است و صبر و استقامت.

امروز، حرکت جهادی مدیریت شهری در عرصه خدمت صادقانه به ساروی های عزیز، به تاسی از درس های مکتب رفیع عاشوراست که این چنین به صفحه تاریخ این شهر کهن نشسته و با دل‌های شهروندان پیوندی پایدار برقرار کرده است.

آیین‌ها و برنامه‌های ماه محرم بهترین تمرین برای وفاق و همدلی همه شهروندان زیر پرچم قدرمشترکی است که همواره منادی مهربانی و عطوفت بوده است. امیدوارم این درس بزرگ مکتب محرم نیز سرمشق رفتار و کردار همه ما در زندگی شود تا بتوانیم با بهره بردن از آن بر مشکلات فائق آییم.

تشکیل کمیته تعامل شهرداری ساری و آموزش و پرورش استان مازندران با هدف آموزش حقوق شهروندی به دانش آموزان

در نشست کمیته تعامل شهرداری مرکز استان و آموزش و پرورش ، محمد محبوب معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های  این معاونت در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ، گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی تیم مدیریت شهری ، ایجاد سراهای تداوم در راستای  اهداف آموزشی و فرهنگ شهروندی عملیاتی شد.

وی افزود: شهرداری ساری با همکاری  آموزش و پرورش   برنامه هایی  را در زمینه پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگ شهروندی برای دانش آموزان اجرا نموده و در حال برنامه ریزی برای استمرار این همکاری ها در یک برنامه منسجم، مدون و بلندمدت است.

این مسئول به احداث  خانه آینده سازان( ویژه  کودکان و نوجوانان )  در بوستان ولایت اشاره نموده و ادامه داد :  با ایجاد این مراکز فرهنگی، اجتماعی و علمی توسط شهرداری ساری، مشارکت دانش آموزان در زمینه آشنایی با حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی افزایش یافته است.

استفاده بخش‌های قابل بهره‌برداری پروژه فیبر نوری

یاسر قربانی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با قدردانی از حمایت مدیریت شهری  در اجرای پروزه فیبر نوری اظهار داشت:  هر بخش از پروژه فیبر نوری که به قابلیت بهره‌برداری رسیده باشد ،  با توجه به اهمیت موضوع ارتباطات در زندگی امروز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی  با تاکید بر اینکه برقراری ارتباط پرسرعت و امن در حوزه آی‌تی  بخشی از نیازمندی های شهروندان است، افزود: پس از تکمیل این پروژه گزارشی از روند اجرای آن و نقش فیبر نوری در توسعه و تسریع اطلاع رسانی ارائه خواهد شد.

استمرار احداث کانال هدایت آب های سطحی در خیابان ۲۲ بهمن/ آسفالت خیابان های منتهی به مرکز شهر

جابر  ملکی مدیرعامل سازمان عمران به اجرای پروژه هدایت آب های سطحی در مناطق مختلف اشاره نموده و گفت: این پروژه در کوچه شهید آملی خیابان ۲۲ بهمن در حال اجراست .

وی ادامه داد: سازمان عمران شهرداری ساری با حمایت و پشتیبانی مدیریت شهری و  بر اساس نیازسنجی  های صورت گرفته و با رویکرد شهروند محوری ، پروژه های مختلف عمرانی  را در دستور کار قرار داده و اجرایی می نماید.

ملکی ادامه داد: بر این اساس ،پروژه نهضت آسفالت در خیابان های شیخ طبرسی ، جمهوری اسلامی و رازی و نیز زیرسازی خیابان شهید فهمیده به بلوار کشاورز و خیابان لسانی در پل گردن ، کوی شهید قربانی در بلوار پاسداران، کوچه شهید فهمیده شانزده از بلوار کشاورز، کوچه وصال دوازده ، کوچه فردوس شانزده در خیابان پل گردن و خیبر هفده از کمربندی جنوبی، کوچه عبوری بیست و هشت و انتهای منطقه جوادیه از دیگر پروژه های سازمان عمران بوده که عملیاتی شده است.

آماده‌باش ایستگاه‌ها و ماموران آتش نشانی در ایام ماه محرم

حسن کلانتری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در گفتگویی از آماده باش ایستگاه‌ها و نیز آمادگی کامل ماموران آتش‌نشانی جهت پیش گیری و یا امدادرسانی در بروز حوادث احتمالی در ایام ماه محرم خبرداد.

کلانتری با اشاره به بازدید از ۸۵ حسینیه و مسجد از ابتدای اجرای طرح ایمنی تکایا و مساجد تاکنون ،گفت: همه ساله در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، بازدید ایمنی از تکایا و مساجد توسط کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی و ماموران و فرماندهان عملیاتی در قالب گشت ایمنی انجام و دستورالعمل ایمنی آن نیز صادر می شود تا متولیان، هیات امنا و مسئولین مربوطه نسبت به رفع نقایص ایمنی اقدام نمایند.

رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری خواستار پیگیری مجدّانه معاونان و مدیران در زمینه اجرای دستورات شهردار شد

محمدحسن محمدی‌کیادهی، رییس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان در جلسه شورای اسلامی کار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات و اندوخته های شورای اسلامی کار شهرداری در دوره های مختلف اظهار داشت: شورای اسلامی کار به دلیل جایگاه قانونی و نیز به سبب تعهدات ذاتی خود در خصوص تحلیل و بررسی دقیق موضوعات و مسائل مربوط به حوزه های مختلف کارگری صاحب تجربیات خوبی شده است و آمادگی دارد تا این یافته ها را در اختیار مدیران و کارگران شهرداری مرکز استان قرار دهد.

رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری با قدردانی از زحمات و هماهنگی های شهردار محترم، خواستار پیگیری مجدانه معاونان و مدیران در زمینه اجرای دستورات شهردار شد و گفت: به لطف خدا با هماهنگی و همراهی شهردار محترم با شورای اسلامی کار و پیگیری های ایشان در خصوص اجرای مصوبات این شورا در راستای تحقق خواسته کارگران در زمینه های مختلف، امیدوارم با پیگیری بیشتر معاونان و مدیران و تسریع در اجرای دستورات شهردار، بتوانیم پیشرفت چشمگیری در پیشبرد امور و ارتقا کیفیت خدمات به شهروندان را شاهد باشیم.

کسب مدال برنز توسط مهدی قربان نژاد در رشته کشتی

در سیزدهمین دوره المپیاد  جهانی آتش نشانان که در کره جنوبی برگزار شد، مهدی قربان نژاد آتش نشان ساروی و تنها نماینده مازندرانی المپیاد ورزشی آتش نشانان جهان توانست با غلبه بر حریفان و کسب مدال برنز ، عنوان سومی این دوره  را کسب نماید.

شایان ذکر است، مسابقات جهانی آتش نشانان هر دو سال یکبار برگزار شده  و سیزدهمین دوره از این مسابقات با حضور آتش نشانانی از کشور های مختلف در ۷۲ رشته ورزشی در چونگ جوی کره جنوبی برگزار شد.

استمرار نهضت آسفالت / خیابان جمهوری اسلامی

با تاکید  مهدی عبوری شهردار مرکز استان مبنی بر استمرار نهضت آسفالت در خیابان های منتهی به مرکز شهر ، اجرای این پروژه به همت شهرداری منطقه دو و سازمان عمران در خیابان جمهوری اسلامی عملیاتی شد.

شایان ذکر است در چند روز اخیر ، نهضت آسفالت در خیابان شیخ طبرسی و رازی نیز اجرا شده بود.

تهیه و تنظیم کاغذ اخبار شهرداری ساری

روابط عمومی شهرداری ساری اهم اخبار این نهاد را با عنوان پیک روابط عمومی تهیه و تنظیم نموده که سی و پنجمین شماره آن با عنوان "عیادت شهردار ساری از همکار آتش نشان" و "هم اندیشی شهرداران شهرستان های ساری و میاندورود" درتابلوی اعلانات شهرداری مرکز استان قابل بهره برداری است.

در این جریده، اخبار مهم شهرداری ساری منتشر گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات