دوشادوش یکدیگر برای دفاع از کشور و محافظت از خون شهدا متحد باشیم

دوشادوش یکدیگر برای دفاع از کشور و محافظت از خون شهدا متحد باشیم


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور با محکوم کردن این حادثه تروریستی که منجر به شهادت کودکان، زنان، سربازان جوان وطن، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: در شرایط کنونی باید هوشیار باشیم و با وحدت کلمه، همراه و همگام با رهبری و دولت این خاک سرافراز را از گزند دشمنان خارجی و منافقان کوردل در امان بداریم.
شهردار شیراز ضمن همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان ساخت: حضور در منزل شهدا برای احترام و تسلی بر قلب خانواده آنهاست. از خانواده معزز شهدا و علی الخصوص مادر شهیدان خسرو، مهدی و فرهاد ایزدی می خواهم دعای خیرشان را بدرقه راهمان کنند تا بتوانیم میراث دار شایسته ای برای خون شهیدان و خدمتگزار لایقی برای مردم باشیم.
مهندس اسکندرپور که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است در این دیدار با تاکید بر اینکه شهدا قهرمانان ملی کشور و میراث معنوی ملت هستند، افزود: نامگذاری معابر به اسم شهدا، وظیفه مجموعه مدیریت شهری در راستای جاویدان کردن یاد و خاطره شهیدان در قلب شهروندان است.
همچنین در این دیدار مادر شهیدان ایزدی با اشاره به اینکه سه پسر جوانش به فاصله زمانی کوتاهی در راه دفاع از خاک وطن به مقام شهادت نائل شده اند، گفت: پسرانم خسرو، مهدی و فرهاد شهادت را دوست داشتند. آنها امانتی از سوی خدا بودند و خداوند به مادران شهید صبری بی نظیر برای تحمل مصیبت از دست دادن جوانانشان می دهد.
وی ضمن همدردی با مادران شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: تنها خدا از دل مادران شهید خبر دارد، امیدوارم دشمنان ایران به خاک بنشینند و اسلام و مسلمین پیروز نهایی باشند.
مادر شهیدان ایزدی خاطرنشان ساخت: حضور مسئولین و یادکردن آنها از مادر شهید منجر به شادی روح شهدا می شود و نشان می دهد که پس از گذشت سال ها همچنان نام و خاطره شان در قلب همه ما جاودان مانده است.
برادر شهیدان ایزدی که خود از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است نیز در این دیدار با اشاره به نحوه شهادت برادرانش گفت: شهادت آرزوی قلبی برادرانم بود، خسرو در سال ۶۰ و مهدی و فرهاد در سال ۶۵ به مقام رفیع شهادت نائل شدند و هر سه شهید هم اکنون در گلزار شهدای شیراز در کنار هم آرمیده اند.
احمدعلی ایزدی با اشاره به اینکه برادران شهیدش به الگویی برای سایر جوانان خانواده و محله تبدیل شدند و ۳۸ نفر از آنها مسیر شهادت را طی کردند، خاطرنشان ساخت: امروز خانواده شهدا غم فراق عزیزانشان را بیش از پیش درک می کنند و در چنین شرایطی وظیفه ما زنده نگاه داشتن نام، یاد و خاطره رشادت های آنان است تا به الگویی برای نسل جوان کنونی نیز تبدیل شوند. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات