سرپرست شهرداری کرمانشاه : والدین خودروهای سرویس مدارس را از خودروهای مورد تایید تاکسیرانی انتخاب کنند

سرپرست شهرداری کرمانشاه : والدین خودروهای سرویس مدارس را از خودروهای مورد تایید تاکسیرانی انتخاب کنند


سرپرست شهرداری کرمانشاه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن بهار دانش، از والدین دانش آموزان کرمانشاهی خواست تا به منظور تامین و تضمین امنیت فرزندان دانش آموز خود، خودروهای سرویس مدارس را از بین خودروهای مورد تایید سازمان تاکسیرانی انتخاب کنند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس حامد لعل بخش با تاکید بر اینکه شهرداری با محوریت سازمان تاکسیرانی، رانندگان دارای صلاحیت را برای سرویس مدارس انتخاب کرده و برچسبی بر روی خودروی آنها نصب شده است، بر ضرورت برخورداری خودروهای سرویس مدارس از معاینه فنی نیز تاکید کرد و گفت: رانندگان این خودروها هم باید ظاهری مرتب داشته باشند.
وی افزود: برخی رانندگان سرویس های مدارس، تجربه و صلاحیت فنی لازم را ندارند و والدین باید در انتخاب آنها برای رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه توجه کنند.
مهندس لعل بخش ادامه داد: اگرچه خانواده ها در تعیین سرویس مدارس فرزندان خود مختارهستند اما متاسفانه گاهی با سهل انگاری در انتخاب رانندگان سرویس مدارس، از بررسی صلاحیت حرفه ای و نوع گواهینامه آنها سر باز می زنند و زمینه خطر و خسارت های غیرقابل جبران به وجود می آید.
وی با بیان اینکه نقش خانواده و مدارس در نظارت و تامین امنیت روانی و جسمی دانش آموزان در سرویس مدارس مهم تر از قانون است، گفت: خانواده ها برای امنیت فرزندانشان باید مراقبت بیشتری داشته باشند و تا جایی که امکان دارد برای فرزندان خود سرویس خصوصی نگیرند تا ضامن امنیت فرزندانشان شوند.
سرپرست شهرداری کرمانشاه به والدین توصیه کرد با انتخاب سرویس مدارس فرزندان خود از میان خودروهای مورد تایید و دارای برچسب سازمان تاکسیرانی شهرداری، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه در سرویس مدارس دخترانه سعی شده تا از رانندگان زن استفاده شود،گفت: چون ممکن است تعداد رانندگان زن کم باشد، الزامی در این خصوص وجود ندارد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات