آمادگی سازمان اتوبوسرانی اهواز برای خدمات دهی در آستانه مهر ۱۳۹۷

آمادگی سازمان اتوبوسرانی اهواز برای خدمات دهی در آستانه مهر ۱۳۹۷

آمادگی های لازم برای خدمات دهی به شهروندان در آستانه مهرماه در سازمان اتوبوسرانی انجام شد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی اهواز (رسارا ): ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز آمادگی خود را برای مهر ماه و آغاز بازگشایی مدارس و مراکز علمی برای ارائه خدمات حداکثری به شهروندان بویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز اعلام کرد.
محمد نصیری فر مدیر اداره ارتباطات گفت: سرویس دهی به شهروندان در کلیه مسیرها از ساعت ۶ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد و خطوط دانشگاه ها (سریع السیر) از پایانه شهید بندر (چهارشیر) با شروع آغاز بکار دانشگاه ها راه اندازی می شوند.
مدیر اداره ارتباطات با اشاره به راه اندازی ایستگاه های مکانیزه در سطح شهر خاطر نشان کرد: هم اکنون کلیه ایستگاه های مکانیزه به کولر و فضای مناسب مجهز هستند و با هماهنگی شهرداری مناطق ، دیگر سایبان های عادی مورد پاکسازی آلودگی های بصری و رنگ آمیزی قرار گرفتند.
نصیری فر در ادامه چند توصیه هم به خانواده دانش آموزان داشت و گفت: خانواده ها از ساعات دقیق اتوبوس ها در طول مسیرها اطلاع پیدا کنند و حتی المقدور مسیر مدرسه تا منزل را چند بار با فرزند خود مرور کنند تا دانش آموزان عزیز دچار سردرگمی در طول مسیرها و دیگر خطوط نشوند و همچنین مراقب وسایل خود باشند.
وی افزود: خانواده های محترم برای سهولت در پرداخت کرایه مسیر و همچنین در خصوص فرهنگ سازی استفاده صحیح از وسایل حمل و نقل عمومی برای فرزندان خود کارت بلیت الکترونیک (شهروندکارت) تهیه و نحوه استفاده را متذکر شوند.
وی در پایان یادآور شد: بررسی دقیق مسیرها، رفع به موقع مشکلات بوجود آمده برای اتوبوس ها و پیگیری سریع درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات شهروندان محترم توسط اداره ارتباطات سازمان از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۶۷۵ و تلفن تماس ۳۳۷۸۶۹۲۱ انجام می پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات