تلاش می کنیم با جوانان بومی، کاری ماندگار انجام بدهیم

تلاش می کنیم با جوانان بومی، کاری ماندگار انجام بدهیم

حیدر جعفری امروز در گفتگو با شهریار در مورد بازی هفته آینده تیم شهرداری تبریز برابر تیم خونه به خونه اظهار کرد: خونه به خونه هم مثل شهرداری تبریز تیمی جوان است و بر خلاف نتایجی که گرفته است، حریف خطرناکی است و ما باید مواظب باشیم تا مثل بازی با نود ارومیه غافلگیر نشویم.

وی افزود: ما می دانیم که بازی راحتی برابر خونه به خونه نداریم و بر این اساس برای نتیجه گرفتن مقابل این تیم برنامه تئوری و عملی داریم که از روز بعد از بازی با مس رفسنجان آغاز کرده ایم. ما اگر به این فکر کنیم که حریفمان ضعیف است و بازی راحتی پیش رو داریم، نمی توانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.

جعفری در خصوص اینکه با چه حربه ای توانست تیمش را پیروز دیدار بیرون از خانه با مس رفسنجان کند، یادآور شد: ما پس از اینکه در بازی با نود ارومیه مساوی کردیم، از همان روز به فکر بازی با مس بودیم و همه باهم یکدل بودیم تا امتیازات از دست رفته بازی خانگی برابر نود را در زمین مس جبران کنیم. ما در کنار انجام منظم تمرینات روزانه، حدود سه، چهار جلسه تئوری با بازیکنان برگزار کردیم و در ۹ روز فاصله بین دو بازی، فقط روی تیم مس تمرکز کردیم و با آنالیز دقیقی که داشتیم، در طول ۹۰ دقیقه حریف را از رسیدن به هدفش بازداشتیم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان برای پیروزی در این بازی تلاش و همت داشتند و البته برنامه ها و تاکتیک هایی که به آنها گفته بودیم را مو به مو در زمین مسابقه پیاده کردند و از دروازه بان تا فوروارد و حتی بازیکنان جانشین، منضبط کار کردند. ما نتیجه ای گرفتیم که حتی خوشبین ترین عضو باشگاه هم انتظار آن را نداشت. شما ببینید آنالیز ما به چه اندازه دقیق بود که توانستیم پس از گل دقیقه ۳ ، نه تنها حملات حریف را خنثی کردیم بلکه به گل های دوم و سوم هم رسیدیم . در نیمه دوم هم شرایط به این گونه بود و بچه های ما با دوندگی بی امان خود، برتری تاکتیکی را از آن خود کرده بودند.

سرمربی جوان و با دانش تیم شهرداری تبریز در ادامه با تاکید بر این نکته که بازیکنان این تیم نباید در باد پیروزی برابر مس بخوابند، گفت: هنوز کاری انجام نداده ایم و راه طولانی در پیش رو داریم. ما برای فصل جاری برنامه داریم و با صراحت می گویم که هم من و هم بازیکنان شهرداری تبریز بلندپروازیم و اهداف بزرگی در سر داریم . نه اینکه حالا چون مس را برده ایم، این حرف را می زنم. من از ابتدای فصل که در کنار تیم بودم، این هدف را داشتم که تیم را به خانه های بالایی جدول برسانیم و یک کار ماندگار انجام بدهیم.

وی افزود: ما تیم جوان و بومی داریم و با هزینه کم می خواهیم نتایج پرباری بگیریم، و اگر بگویم که حتی به صعود فکر می کنیم، چیزی دور از حقیقت نگفته ام. بازهم می گویم که این حرف های من بخاطر برد برابر مس نیست و با توجه به اعتقادی و اعتمادی که به توانایی بازیکنانم دارم، این حرف ها را می زنم. ما به دنبال این هستیم که بردها و نتایج خوبمان ادامه داشته باشد و در این راستا تمام تلاش خودمان را به کار می گیریم.

جعفری در خاتمه با بیان اینکه شهرداری تبریز تلفیقی از بازیکنان باتجربه باکیفیت و جوانان آینده دار است، عنوان کرد: مطمئن باشید تیم شهرداری تبریز با این نفرات حرف های زیادی برای گفتن دارند و تنها نیاز فعلی ما در این مقطع، حمایت مسئولان از این تیم شایسته است. شهرداری تبریز تیم ضعیفی نیست و ما با گذشت زمان قطعا تیمی شکیل تر و خطرناک برای رقبا خواهیم بود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز یکشنبه آینده در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در زمین اختصاصی خود به دیدار تیم خونه به خونه بابل خواهد رفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات