می توانیم رتبه تک رقمی لیگ یک را کسب کنیم

می توانیم رتبه تک رقمی لیگ یک را کسب کنیم

فرشاد بیابانی امروز در گفتگو با شهریار با اشاره به بازی خوب تیم فوتبال شهرداری تبریز برابر مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، اظهار کرد: بازی حساسی را برابر مس پیش رو داشتیم و خدا را شکر که توانستیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم. نتیجه این دیدار برای ما مهم بود و باید بگویم که قبل از بازی به یک امتیاز هم راضی بودیم اما با تصمیمات خوب کادرفنی و تلاش و همدلی بازیکنان در طول مسابقه توانستیم با سه گل پیروز شویم.

وی افزود: مس تیم بسیار خوبی است و من شنیده ام که ۱۲ میلیارد برای این فصل خود بودجه دارند. چند بازیکن مس در این بازی ما را اذیت کردند اما روز خوب مدافعان و دروازه بان ما باعث شد تا نه تنها گل نخوریم، بلکه در ضد حملات به گل های بعدی هم برسیم.

بیابانی که در این بازی یک گل زد، یک پاس گل داد و یک کرنر منجر به گل از حریف گرفت، با بیان اینکه شرایط فنی تیم شهرداری هر روز بهتر از قبل می شود، عنوان کرد: خوشبختانه کادر فنی خوبی در اختیار داریم و تمرینات به روز و متنوعی را سپری می کنیم. اگر شرایط فعلی ادامه داشته باشد، شک نکنید که تیم ما در جمع تیم های نیمه بالای جدول و رتبه ما تک رقمی خواهد بود. هیچ کس انتظار نداشت که ما بتوانیم سه بر صفر مس را در خانه اش شکست دهیم اما ما نشان دادیم که می توانیم در زمین حریفان هم دست به کارهای بزرگ بزنیم.

وی افزود: ما هفته بعد با تیم خونه به خونه بازی داریم و تلاش می کنیم تا دومین برد متوالی مان را کسب کنیم. خودم هم تلاش می کنم تا روند گلزنی هایم را ادامه دهم و بازی موثر و مفیدی برای تیم شهرداری تبریز انجام دهم.

این مهاجم ۱۸ ساله که اولین گل خود در لیگ دسته اول را وارد دروازه مس رفسنجان کرد و بهترین بازیکن این دیدار شد، در ادامه با تقدیر از اعتماد کادرفنی به وی، به انگیزه های بالای خود برای رسیدن به موفقیت های بیشتر اشاره کرد و گفت: باید از آقای حیدر جعفری سرمربی تیم و آقای احد میرزایی سرپرست تیم بابت اعتمادی که من کرده اند، تشکر کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم و در موفقیت های تیمم تاثیرگذار باشم. من تازه ۱۸ سالم تمام شده و می خواهم از همین ابتدای فوتبالم در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارم.

وی در خاتمه اظهار کرد: مدیریت باشگاه نقش بسزایی در ادامه حیات تیم فوتبال شهرداری که تنها تیم لیگ یکی تبریز است، داشته است و باید از جناب آقای دکتر علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان تشکر کنم که همیشه حامی ورزشکاران جوان و بومی بوده و هستند. همچنین می خواهم از خانواده ام که برای پیشرفت و موفقیت من زحمات زیادی متحمل شده اند، تشکر کنم و امیدوارم که بتوانم با رسیدن به هدف های بزرگی که دارم، آنها را خوشحال کنم.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور شنبه گذشته توانست با سه گل میزبان خود تیم مس رفسنجان را شکست دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات